28-02-2014, 01:39 PM
De fleste af os har prøvet det - at købe et ur, for efterfølgende at finde ud af at det bare ikke sad godt på ens arm. Der kan være mange årsager og idet vi alle har forskellige håndled er det meget individuelt hvad der fungerer for de forskellige.
For mit vedkomne har jeg prøvet mange forskellige ure som jeg syntes sad skidt på min arm og som derfor ikke blev handlet. Men af ure som jeg har ejet, husker jeg mest tydeligt mit AP ROO Safari. På hornback remmen med signatur foldespændet sad det forfærdeligt på min arm og jeg blev aldrig helt gode venner med det.

Det hjalp dog betragtligt da jeg købte en OEM gummirrem og monterede istedet for hornback-remmen. Det fungerede ok, men aldrig helt optimalt.

Af forskellige årsager er uret i dag solgt og pryder en andens arm.
Hvad med dig - hvilket ur sad aldrig godt på din arm og måtte derfor videre?
For mit vedkomne har jeg prøvet mange forskellige ure som jeg syntes sad skidt på min arm og som derfor ikke blev handlet. Men af ure som jeg har ejet, husker jeg mest tydeligt mit AP ROO Safari. På hornback remmen med signatur foldespændet sad det forfærdeligt på min arm og jeg blev aldrig helt gode venner med det.

Det hjalp dog betragtligt da jeg købte en OEM gummirrem og monterede istedet for hornback-remmen. Det fungerede ok, men aldrig helt optimalt.

Af forskellige årsager er uret i dag solgt og pryder en andens arm.
Hvad med dig - hvilket ur sad aldrig godt på din arm og måtte derfor videre?
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)