Feedback på min webshop
Hej alle,

Min bror og jeg har for én lille måned siden startet en webshop (http://www.ditur.dk), som sælger automatisk mekaniske ure til under 1.000kr. Mange her inde vil nok mene at kvaliteten ikke kan være særlig høj, men jeg er selv meget positivt overrasket over kvaliteten både hvad angår gangreserve, tab/vind af sekunder, materiale kvalitet og kalender funktioner.

Vi vil snart udvide sortimentet og jeg er meget interesseret i, at få respons på udvalget af urerne. Gerne konstruktivt ift. hvilken retning i mener sortimentet burde gøres bredere og udvides.

Derudover vil feedback på webshoppen generelt være noget jeg vil værdsætte meget. I må gerne forholde jer til nedenstående punkter:

1. Føler du, at webshoppen virker troværdig? Hvad mener du om trustpilot boksen i højre side?
2. Vi har pt. intet realt logo. Føler du et logo vil kunne bidrage positivt til helhedsindtrykket?
3. De 3 "flueben" i bunden af siden. Passer de ind i det generelle tema eller design?

Webshop: http://www.ditur.dk

Jeg er ikke 100% sikker på denne tråd hører til i denne del af forummet. Hvis den skal postes et andet sted så giv endelig besked. Icon_e_wink

Venlig hilsen

Kasper Dissing
Ditur.dk ApS
Svar
Hej Kasper.

Pæn hjemmeside. Et godt råd. lad være med at skrive at glasset på urerne er brudsikker. Det er ingen glas.
Svar
Velkommen
Synes det ser ganske fint ud
De tre flueben, kunne man måske flytte op,da det jo er ret vigtige ting

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
stenstrupigen Skrev:Hej Kasper.

Pæn hjemmeside. Et godt råd. lad være med at skrive at glasset på urerne er brudsikker. Det er ingen glas.

Så får du lige lidt feedback til din egen hjemmeside:

Du skriver: fra et ridsefrit safirglas.......

Intet glas er ridsefrit, ej heller safir

Kunne ikke lade være Icon_e_wink Icon_e_wink Icon_e_wink
Svar
Hej Kasper.
Respekt for jeres lyst og evner til at skabe en webshop. Jeg hører ikke til jeres kundesegment men vil da gerne kommentere lidt.
Generelt set synes jeg det ser godt ud også mht flueben og trustpilot. Et logo bør i have.
Du spørger til troværdighed og her vil jeg nævne at når jeg har læst afsnittet "Mekanisk automatiske ure" får jeg det indtryk at uret holder i mere end 2 år og ved evt behov for service og rep. kan en urmager klare det. Faktum er jo nok at det ikke kan betale sig og det vil være billigere at købe nyt.
Skal i udvide sortimentet kunne i evt. kigge på dykkerure.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Tillykke med jeres side, som efter min mening ser meget troværdig ud og lækkert layout på siden.

Jeg mangler ikke noget logo men navnet er enkelt genialt.

Det er jo ret utroligt at man kan sælge mekaniske ure til så lave priser og det er svært for mig at tro på det....sorry!

Håber i får succes med siden og det er svært at sige hvor i skal bevæge jer hen, men der er mange mikromærker derude.

Vh. Michael
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Tak for svarene. Det er selvfølgelig væsentligt at specifikationerne er korrekte. Så det vil jeg få kigget på. Vi har fået et par tilbud på udarbejdelsen af et logo og det ender sikkert også med at vi takker ja til det.

Klaus, dykkerure er helt sikker noget vi mangler i vores sortiment. Tak for dit svar!
Svar
Miwes Skrev:Tillykke med jeres side, som efter min mening ser meget troværdig ud og lækkert layout på siden.

Jeg mangler ikke noget logo men navnet er enkelt genialt.

Det er jo ret utroligt at man kan sælge mekaniske ure til så lave priser og det er svært for mig at tro på det....sorry!

Håber i får succes med siden og det er svært at sige hvor i skal bevæge jer hen, men der er mange mikromærker derude.

Vh. Michael

Mange tak for svaret, Michael!

Kan sagtens forstå din tankegang ift. mekaniske ure til under 1000 kr. Vi har kun haft mulighed for at teste urerne i 4-5 måneder, men indtil videre fungerer de fleste upåklageligt. Dog er der en forskel på kvaliteten mærkerne imellem. Jeg er personlig meget imponeret over de mekaniske Eyki ure som gør det rigtig godt.

Men tak for svaret og de pæne ord! :)
Svar
Black Seal Skrev:
stenstrupigen Skrev:Hej Kasper.

Så får du lige lidt feedback til din egen hjemmeside:

Du skriver: fra et ridsefrit safirglas.......

Intet glas er ridsefrit, ej heller safir

Kunne ikke lade være Icon_e_wink Icon_e_wink Icon_e_wink

Icon_e_biggrin1 Det hedder jo ridsefrit safirglas men man kan jo gå ind i en lang forklaring om hårdhedsgrad osv. Jeg har dog aldrig set med egne øjne et safirglas, der var ridset. Men jeg har set safirglas, der er splintet. Maritalet er skørt.

Her er noget om det:

[url]"http://www.densortediamant.com/category/vaerd-at-vide-om-ure-38/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.densortediamant.com/category ... om-ure-38/[/url]
Svar
Peter Halse har engang solgt mig et Omega, hvor safir-glasset var ridset (hvilket han selvfølgelig gjorde opmærksom på) . Så det kan lade sig gøre. Hvordan han gjorde det, ved jeg ikke....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)