AP ROO Diver erfaringer?
Selvfølgelig kender Micki prisen.

Men jeg mener stadig at hvis man er efter et AP Diver for at bruge det og standen er 10/10 som beskrevet, så er prisen rigtig fin, selv om at den originale kasse ikke medfølger.
I skal jo huske at selv om at der måske ikke er de originale papirer med, så skal Micki jo give garanti på salget.

Skulle jeg have et sådan ur, ville jeg uden at blinke spare de 10k og købe Micki´s.
Og nej.......jeg har intet overhoved med Micki at gøre - jeg skriver bare hvad jeg tænker Icon_e_wink
Svar
Helt i orden Kim Icon_cool
jeg er også bare blevet ekstra påpasselig efter at jeg har haft "ørene i maskinen en gang"
og jeg ved nu hvor meget vægt nogle ligger i de papir og hvordan det er at stå med "sortper"
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Jeg har en liggende til 75K. Der er både box og papir med Icon_razz

Rigtig lækkert ur i fantastisk flot finish

Vh.

Bo Hansen aka Kongen
Svar
Hvordan er størrelsen på uret, Bo? Nogle steder er den beskrevet som 42mm og andre som 44mm. Kan den sammenlignes med et andet ur i størrelse, så man kan få en idé?
De venligste hilsner, John
Svar
Det virker meget stort i forholdt til mit pam
Dog er selve skiven faktisk meget mindre end pammet
Svar
Ja, det med størrelsen er svær, nogle kalder den rigtigt nok 42mm, og andre 44mm.
Den er størrere end din Deep Sea på armen, men nok mere fordi den er lang i kassen, men ikke så høj
som en Deep Sea, jeg prøver lige og måle den,
til i morgen, da jeg ikke har den liggende her.

Rigtigt skive og glas er mindre end på Panerai 44mm.

/Bo
Svar
Fedt ur, du har kig på, John. De har været min "grail", siden jeg prøvede det på armen i London, sommeren 2010. Med dine enorme håndled vil størrelsen næppe være er problem. Det er et ur, som så mange andre, der skal prøves på armen - og vinder ved det!

OT: Realistisk set tror jeg desværre ikke, at jeg nogensinde selv får landet dette ur, da jeg - præcis som Kim tidligere har beskrevet årsagen til, at hans Safari blev solgt - med stor sandsynlighed vil være SÅ bange for at ridse eller beskadige det, at det ville forblive i min urkasse. Men ellers vanvittige interessante ure du har - og har øje på - for tiden. MEGET spændende føljeton.
Svar
Mener at jeg på et tidspunkt læste at der i år kommer en Carbon model
Men når ny prisen på stål modellen er 15800 € ja så bliver den nye model sikker 30 - 40 % dyre
Svar
Ja, der er sket noget siden du havde boksen fyldt med billigere Seiko ure Icon_e_surprised
Svar
Kristofferj Skrev:Hvis du gerne vil opgradere din rolex, er det vel det næste logiske step.
Det virker som et vildt lækkert ur, og noget mere eksklusivt end, yet another rolex, som der jo er oceaner af derude.
AP ROO as become quite a common watch world wide.AP really milked the cow on these models and i think the prices are dropping.To be honest i think they are one of the most over rated watches made. Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)