20-02-2014, 10:33 PM
Jeg vil ikke udtale mig omkring farvekombinationer på natoremmen - idet jeg er farveblind - kun at den er ca 4mm for bred ift. hvad fandangoagenten brugte.
/Mikkel
/Mikkel
|
Godt eller snot tråden..
|
|
20-02-2014, 10:33 PM
Jeg vil ikke udtale mig omkring farvekombinationer på natoremmen - idet jeg er farveblind - kun at den er ca 4mm for bred ift. hvad fandangoagenten brugte.
/Mikkel
20-02-2014, 10:51 PM
4 mm for bred siger du... Hvad siger folk - true or false?
Sent from my iPhone using Tapatalk
20-02-2014, 10:55 PM
På trods af at James Bond bar sit med en (for) smal rem, kan jeg nu bedst lide når den passer i bredden
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
21-02-2014, 12:11 AM
Det var jeg sgu ikke klar over... Så er man blevet det klogere!
21-02-2014, 12:17 AM
Lars Rasmussen Skrev:4 mm for bred siger du... Hvad siger folk - true or false? Nu skrev jeg ikke 4mm, men ca. 4mm, og det kun frisk fra erindringen. Jeg har nu dobbelttjekket udfra billeder hentet fra nettet (søg Goldfinger). Med 20mm mellem hornene på en Sub, og med plads til et barns lillefinger på det blotlagte stykke springbar, kan det næsten kun være en 16mm rem - ingen grund til en woxpop her. /Mikkel
21-02-2014, 01:38 AM
Lars Rasmussen Skrev:Det var jeg sgu ikke klar over... Så er man blevet det klogere!Her fra Goldfinger.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
21-02-2014, 08:59 AM
En af de større film fejl. Så stor en film, men vi gider ikke finde eller lave en rem som passer. Total til grin hvis i spørger mig.
21-02-2014, 10:48 AM
Ja, til grin - her i vores lille sandkasse.
Det at sagen har aldrig figureret i offentligheden som en kikser / skandale fortæller kun hvor ufatteligt lidt begrebet "armbåndsur" fylder i folks tanker og bevisthed. Jeg går selv stadigvæg i kramper af begeijstring og kan falde lyksaligt i stave når jeg kigger på mine Subs (som i flg. fruen ligner nu hinanden så meget at det er absolut ikke at se hvilken af dem jeg har på). Samtidigt jeg indrømmer gerne at jeg tilhører i en forsvindende lille eksentrisk minoritetsgruppe. Nogen gang er det sund at holde det in mente... Go´ weekend - John Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
21-02-2014, 10:53 AM
Da de lavede den er jeg ret sikker på At de i deres vildeste fantasi aldrig kunne have forestillet sig
Hvor stor en Bond film det rent faktisk gik hen og blev, Og rigtig mange af de første Bond film er lavet for et yderst rimeligt budget. Men jeg er enig i at der burde være plads til en rem der passer når man køre Aston Martin Tænker også om uret virkelig har så dårlig lume siden lighteren skal hjælpe til med at se hvad klokken er. Men han er satme cool Tænk hvis Clinten eller Mcqueen havde sagt ja til rollen så havde der nok været taget anderledes fat. Yoshikazu Akahane. 28/+50.
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|