Salgskanaler
Hey fellow geeks.

Jeg overvejer pt. at skille mig af med et par af mine vintage ure. Ikke noget fancy. Dyreste salg bliver formentlig/forhåbentlig et ældre Omega De Ville, som jeg forestiller mig kunne gå for nogle tusinde kroner. Mit spørgsmål er imidlertid, hvilken salgskanal, I ville foreslå til sådan et salg? Skal den på Ebay? DBA? Skal jeg få en tredje part til at sælge den for mig, eller er det spild, når det ikke er et mere værdifuldt salg?

Nogle forslag?
Svar
DBA er altid godt, men vær opmærksom på at der tit kommer rigtig mange useriøse henvendelser.
Du kunne også vælge at klikke på "Køb og salg af ure" oppe i den sorte topmenu på denne side.
Derinde kan du med samme bruger som du er logget på med her, oprette annoncer helt gratis Icon_e_wink
Svar
Sats på at sælge den direkte, der ryger for mange penge fra hvis du sætter den i kommision hos en af de etablerede brugturhandlere.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Tusinde tak for svar. Jeg var ikke klar over, at det var gratis herinde. Det vil jeg så benytte mig af Icon_e_smile
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)