Lille detalje på min SMP-C
Hej Alle,

Jeg var længe på jagt efter en PO2500D, magen til den jeg fik stjålet, men jeg fandt aldrig et jeg ville have. Da en venlig medforummer så havde en blå SMP-C til salg valgte jeg at prøve den. Det har jeg ikke fortrudt. Det ur bliver jeg bare mere og mere vild med!

Men der en sten i skoen... I dag opdagede jeg nemlig at viserne ikke er perfekt monterede. Timeviseren står på hel 4-5 minutter for tidligt. Personligt synes jeg det er uacceptabelt på et ur i den prisklasse. Min gamle PO, mit MM300 eller min Submariner er alle perfekt monteret, og jeg har haft ure i den billigere ende som var bedre.

I alle andre henseender er uret perfekt og præcis som en Omega skal være. Jeg tror faktisk jeg har fået mig endnu en 'keeper', men jeg kan ikke leve med dårligt monterede visere. Spørgsmålet er om jeg kan kræve det fixet på garantien, og hvor kan det anbefales at få det gjort?

Nedenstående billede viser hvad jeg mener:

İmage
Svar
Hvis der stadig er garanti på uret, er jeg sikker på at de vil rette det for dig UB og enhver Omega AD vil kunne hjælpe dig.
Jeg kan godt forstå dig, jeg ville heller ikke kunne leve med det og har også tidligere fået rettet noget tilsvarende.
Det er en hurtig lille rettelse der kræves, så det burde kunne klares hurtigt.
Svar
Tak skal du ha Kim. Jeg tror jeg smutter ind til en Omega forhandler. Er der en speciel forhandler du vil anbefale i København/Nordsjælland området?

Godt at vide jeg ikke er den eneste med mild OCD Icon_e_wink
Svar
Jeg ville tage det til Klarlund nu der stadig er garanti på.
Svar
stenstrupigen Skrev:Jeg ville tage det til Klarlund nu der stadig er garanti på.

Jeg gik og tænkte på at gøre det. Planlagede faktisk at tage derind i morgen, men ved nærmere eftersyn synes jeg pludselig ikke det var så slemt alligevel, så jeg dropper det. Jeg må leve med at min Omega ikke er 100% perfekt Icon_e_smile

Men den lille detalje til trods, hvor er det dog bare et fedt ur. Et godt råd til jer alle: hvis i ikke har et, skynd jer at køb det Icon_e_smile
Svar
Uret skal forbi Swatch Group, da der stadig er garanti på og derfor kan forhandlerne ikke åbne uret og fikse det. Men de kan sagtens sende det ind til Swatch Group på garantien...

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Skal alle Omega AD (også dem med eget værksted) sende ind, hvis der er garanti på ?
Svar
Yes!

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Ok - godt at vide Icon_razz
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)