Bedste lume top 3
#1
Efter jeg har fået købt mig mit Seiko SBDB008, er jeg ikke i tvivl om at det er det ur med den bedste lume jeg har haft. Det nærmest lyser om dagen Icon_e_wink

I den forbindelse kunne det være sjovt hvis vi lavede en top 3, over de bedste "belumede" ure vi har/har haft.

Min top 3:

1) Seiko SBDB008

2) Armida A1 / Gen1

3) Seiko Sawtooth

İmage
Seiko SBDB008
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
#2
1. SBDX001/SBDB001
2. Sinn U1
3. Oris 2000m CC Lim.Ed

Som jeg husker det Icon_e_wink
Ingen kommer dog i nærheden af Prospexerne de er for vilde,
Total kolde over for om det er lyst eller mørkt. Icon_cool Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#3
Wow det er heftig lume der er på den Seiko. Alle kan lave et lume shot med slukket lys eller lang lukketid på kameraet, men kort lukketid og i dagslys, der er det sgu godt gået at der er så meget blæs på pæren.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
#4
Jeg har haft mange ure med en god lumen, men intet slår mit store Zeno der ud over at lyse meget kraftig også lyser længe.

İmage

Af mine andre ure der holder rimeligt er mit

Deep Blue og Seiko, men de er langt fra mit Zeno.

Vh. Michael
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#5
Der er virkelig knald på lumen på den Zeno!
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
#6
Det er en abnormt kraftig lume, der er på dit Zeno, Michael Icon_clap Det er som om, at der er strøm i viserne Icon_cool
Venligst
Rasmus


"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
#7
Ralle Skrev:Det er en abnormt kraftig lume, der er på dit Zeno, Michael Icon_clap Det er som om, at der er strøm i viserne Icon_cool

Som jeg også skriver, så har jeg aldrig oplevet noget ur med kraftigere lumen end mit Zeno, hvilket naturligvis også skyldes den mængde der er af selvlysende materiale i det store ur.

Hilsen
Michael
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#8
Min erfaring er, at Orient 300m Sat Diverne har en uovertruffen lume.

İmage

Frankenmonster er også godt med

İmage

Og det er de tidlige version af Tunacan også

İmage
De venligste hilsner, John
Svar
#9
İmage

Kobold Arctic gør det ganske godt....


Sent from my iPhone 5S using Tapatalk
Svar
#10
İmage
AutoZilla som efter min mening har den bedste lumen


Sent from my iPhone 5S using Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: