Patina når det er bedst!
İmage

Billede fra Paneristi.
Svar
Det ligner seriøst lort.
Svar
Jeg er ikke sikker på jeg forstår appeal'en når det er et ur der bæres på armen... Bronze anløbet kan være super flot, men på armen ville jeg sige det ur trænger til et ketchup bad og en klud!
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
Svar
Bliver det ikke for meget Torben? Det flotteste patina jeg har set var på din Helson.
Armen kunne vidst også godt trænge til lidt pleje Icon_e_surprised
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Jeg er all for patina... Men det der er sku lidt for meget af det gode efter min mening.

Det her er mere passende:

İmage

//Berg
Svar
Om det er for meget er en smagssag, det som jeg syntes ser underligt ud er kontrasten mellem kassen og skiven
Svar
KlausM Skrev:Bliver det ikke for meget Torben?

Ikke hvis du spørger mig, men nu når mit ur nok heller ikke denne patinering. Men mit må gerne få grønne aflejringer.

Og tak for de pæne ord.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Er nok også mest tilbøjelig til at sige Patina når det er VÆRST.... Det ser sgu kikset ud
Svar
For mig virker det lidt tosset at købe et bronzeur og ikke lade det patinere max. At købe et ur for at give det ketchup, citron eller andet for at rense er langt ude hvis i spørger mig. Men derfor kan man jo godt holde patineringen lidt igen ved at undgå saltvand.
Svar
Jeg er enig med Klaus. Det viste billede er alt alt alt for meget, men en patinering som på dit Helson ser super ud.

De grønne aflejringer holder ikke (efter min mening)
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)