"Hit"-Listen som den ser ud idag
Omega Speedmaster 35705000
Tudor Black Bay

Det er det mest realistiske i øjeblikket! Er blevet lidt i tvivl om hvilken det skal være!
Svar
tanker over disse... dog bliver det kun 1 af gangen...da jeg ikke samler..

1. pam 422/423...
2. Hublot big bang king
3. Omega dark side of the moon
4. Po Ttitanium cal 9300
5. iwc big pilot.

mvh hr.holm
Mvh Hr.holm
Svar
Ingen pt. Et af de fedeste ure på markedet lige nu, hvis I spørger mig, skulle gerne lande om lidt tid. Så der er ingen lige nu til en liste.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Normalt kan jeg sagtens lave en hitliste, men idet du spørger lige i dag vil jeg kun skrive et ur på, da jeg har siddet og savlet over det hele aftenen.

1 - PP5726

İmage
Svar
Jeg håber der dumper et flot PP Nautilus ref. 3700 B/P Mint Condition ned i min turban i 2014 Icon_e_biggrin1

Min liste er:
1. PP ref. 3700 (SS el. 18K). Standen er afgørende Icon_e_wink
2. AP RO ref. 14802 i 18K
3. AP RO ref. 15305 SS
4. Noget "open work" så som Breguet La Tradition eller AP Millenary ref. 4101
5. Noget sjovt med Perpetual Calendar

Jeg går ikke specifikt efter dem så det sker nok ikke. De må komme når de rigtige tilbud dukker op ud i fremtiden Icon_e_biggrin1

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
Black Seal Skrev:Ingen pt. Et af de fedeste ure på markedet lige nu, hvis I spørger mig, skulle gerne lande om lidt tid. Så der er ingen lige nu til en liste.

Ihhhh hvor er jeg spændt på, hvad det er, Torben Icon_hello Vi har jo ofte samme gode smag Icon_e_biggrin1
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Ralle Skrev:
Black Seal Skrev:Ingen pt. Et af de fedeste ure på markedet lige nu, hvis I spørger mig, skulle gerne lande om lidt tid. Så der er ingen lige nu til en liste.

Ihhhh hvor er jeg spændt på, hvad det er, Torben Icon_hello Vi har jo ofte samme gode smag Icon_e_biggrin1

Har du fået fat i af de ure som pt kun kan købes i firmaets egne butikken
Svar
Danbs Skrev:
Ralle Skrev:

Nope. Det er ikke noget dyrt ur. Ingen af de store firmaer har pt. ure som frister.
Svar
Black Seal Skrev:
Danbs Skrev:
Ralle Skrev:

Nope. Det er ikke noget dyrt ur. Ingen af de store firmaer har pt. ure som frister.

Ok så var det ikke det samme ur som jeg er ude efter
Svar
Black Seal Skrev:Nope. Det er ikke noget dyrt ur. Ingen af de store firmaer har pt. ure som frister.

Ok så var det ikke det samme ur som jeg er ude efter.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)