En byttehandel gik i vasken
Dam Skrev:Claus, jeg ved hvor hurtig du er Icon_e_biggrin1 det husker jeg fra mit anonimo køb og iøvrigt de andre som jeg tidligere har handlet med enten i dk eller italien hvor jeg også har købt, Jeg tænker vel at det er i ens egen interesse.

Og ja det er en i dk.
Jeg har en formodning om hvem det er. Har hørt lidt det samme før.

Ja, jeg ved jo selv at man gerne vil have en hurtigt kontakt.
Svar
Jeg tror nu alligevel at mange er hurtige til at svare og for det meste glider disse handler hurtigt og let uden de store problemer, men ærgerligt med din oplevelse.

Hvad Claus fra CT-Watches angår, har han nok førertrøjen på hvad hurtig respons angår, det er i hvert fald min oplevelse fra de mange gange jeg har handlet med ham Icon_clap

Hilsen Michael Westermann
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Cash is king
Men en skam du ikke fik det

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
For mig går grænsen der hvor jeg har bekræftet overfor kunden at vi har en handel og at vi er enige om betingelserne. Når man først er der er det dårlig stil at springe fra selv om en pludselig cash handel opstår.

Der er ofte handler som kører over længere perioder med den del mails og så længe der ikke er landet en aftale hvor begge parter er enige er uret i princippet stadig "til salg". Umiddelbart lyder det som lidt dårlig stil det her, men der kan jo let være flere sider i sagen som jeg ser det. Uanset hvad bør uret fjernes fra salgssiden relativt hurtigt efter salget. Jeg skal dog personligt være den første til at indrømme, at det for mit vedkommende ikke altid går super hurtigt mht hverken hjemmeside eller svar (der kan godt gå 1/2 dag), men det bunder i at jeg desværre har et fuldtidsarbejde ved siden af urbiksen der skal passes, da jeg ikke er så priviligeret som Claus, der kører det full-time Icon_mad

Kunne være rart med et svar fra forhandleren, for at få et mere nuanceret indtryk af forløbet.

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
I bund og grund kan man vel skelne imellem fulltime og hobbyhandleren (mht svarhastighed) Mit indtryk her er dog at det drejer sig om en fulltime sælger.

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Svar
Hvor mange fulltime forhandlere af jeres slags er der egentlig her i Danmark?
Svar
Du har da ret Mads, der skal jo 2 til en handel, jeg beklager mig ikke, jeg er bare meget forundret, over måden at drive en lille forretning på...

Og ja lad os da håbe, at vedkommende vil fortælle det som jeg ikke ved. Icon_e_wink
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)