25-01-2014, 12:50 AM
Enig med Torben. Det må da bare ikke ske.
Sent from my iPad using Tapatalk HD
|
Omega pre Basel 2014 pressenyt - PO Ceramic set with diamond
|
|
25-01-2014, 12:50 AM
Enig med Torben. Det må da bare ikke ske.
25-01-2014, 12:51 AM
Claus Tukjær Skrev:Enig med Torben. Det må da bare ikke ske. Nej der må sidde nogen med sur smag i munden. Sent from my iPhone using Tapatalk
25-01-2014, 12:53 AM
Black Seal Skrev:Hvis det er tilfældet er det yderst uprofessionelt. Er du vimmer, hvor er der mange stavefejl... Jeg håber da ikke, at der er lige så mange fejl i deres ure Der står at værket er udstyret med en Si14 silicium balancefjeder, som giver uret kræft Venligst
Rasmus "Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..." C.V. Jørgensen
25-01-2014, 12:55 AM
Enig, korrektur er et nødvendigt unde inden en sådan annonce havner i æteren.
Sent from my iPhone using Tapatalk 2 You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
25-01-2014, 10:27 AM
"Den danske sprog er en svær en". Virkelig, virkelig uprofessionelt. Sådan noget MÅ bare ikke ske.
25-01-2014, 10:37 AM
Her er den engelske tekst, som har været igennem google translate, så det har de ikke gjort:
OMEGA Seamaster Planet Ocean Platinum , verdenspremieren på diamant sæt keramik og safir OMEGA lange liste af innovationer og verdenspremierer fortsætter med at vokse med lanceringen af sin enestående Seamaster Planet Ocean Platinum med diamant -sæt keramik og safir . Det fejrer debut af en kompleks og delikat verdenspremiere teknologi, der giver mulighed for indstilling af diamanter på hårde organer såsom keramik og safir . Den fantastiske armbåndsur er blevet produceret i en indledende udgave er begrænset til kun otte stykker . Processen begynder med graveringen på en hård krop ved hjælp af en særlig 5-akse- laser, der sikrer præcision og formen af hulrummene . En eksklusiv 850 - platin Liquidmetal legering bruges til at fylde hullerne , og det overskydende fjernes, før polering stykket. Diamanter er så sat i Pt850 Liquidmetal legering hjælp af den traditionelle diamant - indstilling teknik. Resultatet er en usandsynlig parring af en hård krop og diamanter. Den betagende innovation bliver introduceret i et Seamaster Planet Ocean i 43.50 mm . Dens børstet og poleret sag er udformet fra 950 -grade platin med et tovejs 24-timers GMT roterende falsen . Den skrå kanter i sagen er fuldt brolagt med 69 trapezformede baguetteslebne diamanter , den poleret sort keramisk bezel understreges af tolv trapezformede baguettes i GMT skala og en fuld -cut diamant i trekanten klokken 24. . Sammen med 31 -full -cut diamant -sæt Omega logo på safir bagkasse , denne Seamaster Planet Ocean Platinum har 113 diamanter med en samlet vægt 2,69 karat. Under anti- reflekterende hvælvet ridsefrit safirglas er poleret sort keramisk urskive med 18K hvide guld indeksering , tal og hænder. OMEGA Co-Axial kaliber 8615 , udstyret med en Si14 silicium balance fjeder , beføjelser uret og tilbyder den nyttig GMT komplikation, der gør det muligt for brugeren at holde styr på tiden i en anden tidszone. OMEGA Seamaster Planet Ocean Platinum er vandtæt til 60 bar ( 600 m / 2000 fod ) og præsenteres på en integreret sort læderrem med platin syning og en 950 -grade platin foldover lås . Et sort gummirem leveres også med uret sammen med et særligt værktøj til at ændre stropper. Denne ekstraordinære ur leveres i en særlig træ gaveæske , med en fuld fire - års garanti.
26-01-2014, 10:14 PM
På vegne af Omega og Swatch Group Danmark, må jeg beklage ovenstående eksempel på manglende professionalisme!
Jeg har været bortrejst i denne uge, og ovenstående er et resultat af nogle procedurer der ikke er blevet fuldt og nye kræfter i huset, der endnu ikke er ordentligt inde i tingene. Når der så er sagt, tager jeg det selvfølgelig på min kappe og beklager meget det ufuldstændige og fejlagtige, ufærdige produkt der er sendt afsted fra os af uden sidste korrektur og gennemlæsning. Mvh Martin Issing. Sent from my iPhone using Tapatalk
26-01-2014, 10:29 PM
God stil.
Sent from my iPhone using Tapatalk
26-01-2014, 10:50 PM
issing Skrev:På vegne af Omega og Swatch Group Danmark, må jeg beklage ovenstående eksempel på manglende professionalisme!fint svar - OG tillykke med fødselsdagen! Bedste hilsner fra Mette Normann
26-01-2014, 10:58 PM
Ja stort tillykke med fødselsdagen Martin, håber at du har haft en dejlig dag
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem! |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|