Værktøjskasse
Den er sgu da lækker :-)
Jeg gav 17,95kr for en kasse som ovenfor i Harald Nyborg. Virker perfekt til formålet og kan sættes væk på højkant. Perfekt til en lejlighed!!
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
Svar
baun Skrev:Lidt hjemmelavet men ret charmerende

İmage

İmage

İmage

İmage

Vh baun
Klasse kasse Per!!!
/SK
Svar
Hvad har du brugt til at lave kassen?

Den er virkelig fed!
Svar
mqa Skrev:Hvad har du brugt til at lave kassen?

Den er virkelig fed!

Jammen så hjemmelavet er den nu ikke. Det er en kasse som har indeholdt alt hvad der skal til for at sætte glas på de gamle ure med hvælvet plexi glas. Altså dels til en masse forskellige størrelser og dels maskinen til at trykke det på med.

Jeg fik kassen af Halse og lavede den så om til at huse diverse reservedele, remme mv.

vh Baun
Svar
Bruger en 6 plads Rainer urkasse uden indlæg:

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Har lige idag fået denne af min kone i fødselsdagsgave.
İmage
Svar
Fanner Skrev:Har lige idag fået denne af min kone i fødselsdagsgave.
İmage

Tillykke med dagen - hvis det er idag - Brian! Den kasse er über cool ifht den gamle cigarkasse, som jeg ellers syntes var et fint touch!
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
Svar
Jeg har brugt ydrekassen som min Rainer box blev sendt i. Ser måske ikke så smart ud, men virker. Det skal dog nævnes at kassen står i et skab til dagligt.

İmage
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
Dela Skrev:Tillykke med dagen - hvis det er idag - Brian! Den kasse er über cool ifht den gamle cigarkasse, som jeg ellers syntes var et fint touch!

Tak :-) jo det er idag. Ja cigarkassen var/er også fin, men den var desværre for lille til alle mine remme. Desuden har Trine også fået nogen ekstra remme efterhånden, så det fungerede ikke rigtig i den lille kasse mere.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)