Svar: 940
Tråde: 53
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 6
TimeToWatch.dk Skrev:Hedegaard Skrev:- Men ved dog ikke helt om jeg kan lide uret, er nok mere til de runde af slagsen (omend, jeg da helt sikkert gerne vil prøve et Mille på et tidspunkt!)
Når du kan rende rundt med et Hublot BB 18 K på SU, venter jeg spændt på at se hvilket RM der kommer på armen, når du engang er færdig som lærer og får en fyrstelig gage 
/Mads
Denne her

- En "fattigmands" Nadal (RM 35) Og så måske en PP 5170 til når det skal være lidt dressy

-
Man har vel lov at drømme...
Beklager at trække tråden lidt off topic, men nu spurgte Mads jo...
•
Doom var et lortespil....
Wolfenstein 3D, Duke Nukem, Outlaws og Redneck Rampage...Yessir...
•
Svar: 295
Tråde: 11
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Bare lige for at lukke den med skruerne, så var der en kyndig i en af de tidligere Hublot tråde der forklarede hvorfor skruerne sad skævt. Kan ikke huske om Hublot også betyder koøje (skib), men da skruerne sidder uens i disse gør de også det på urene. Jeg syntes det er fint og faktisk ret flot af Hublot at de holder fast i den smule arv og rød tråd deres ure har. Vi giver dem hug for at være modeure og hug for den røde tråd de holder fast i.
Jeg syntes personligt at uret minder meget om RM, men som sagt har RM ikke patent på denne form. Det havde dog været flot hvis de selv var gået en ny vej, og ikke halvt ned af form/design som andre allerede har betrådt, når designet nu er så markant som her. Det er jo ikke en klassisk diver som ligner hinanden på afstand...
På 10m afstand vil den Hublot sagtens kunne forveksles med RM!
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
•