Svar: 3,308
Tråde: 195
Modtaget Likes: 1,436 i 469 svar
Givet Likes: 802
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
•
Svar: 1,636
Tråde: 46
Modtaget Likes: 21 i 10 svar
Givet Likes: 1
HG Skrev:Kunne man forestille sig at det er et "Non working sample"
Som bare bruges for syns skyld 
Næppe. Men jeg luftede tanken allerede i post 4 i denne tråd.
Om det virker eller ej eller overhoved er stillet korrekt er ligegyldigt. RM lever af at folk bliver nysgerrige og så googler hvilket ur Nadal går med. Derfra tager den online markedsføring så over. Ingen lægmand kan overhoved se detaljer på de ure - så det er blot ment som en lille appetitvækker.
•
Svar: 231
Tråde: 28
Modtaget Likes: 138 i 52 svar
Givet Likes: 122
Forestil jer at det kom frem at uret ikke kunne holde til Nadals "tæsk" eller at det slet ikke var i funktion. Det ville være temmelig skidt for RM's troværdighed. I øvrigt mener jeg at Yohan Blaks RM var til salg sidste år, og selv om uret ikke får de samme tæsk i sprint som i tennis, så så det godt brugt ud og mon ikke det virkede :)
•
Svar: 1,636
Tråde: 46
Modtaget Likes: 21 i 10 svar
Givet Likes: 1
TH Skrev:Forestil jer at det kom frem at uret ikke kunne holde til Nadals "tæsk" eller at det slet ikke var i funktion. Det ville være temmelig skidt for RM's troværdighed. I øvrigt mener jeg at Yohan Blaks RM var til salg sidste år, og selv om uret ikke får de samme tæsk i sprint som i tennis, så så det godt brugt ud og mon ikke det virkede :)
Har du læst med i tråden?
Det har flere gange været fremme, at uret gik i stykker. Nadal præsterede endda at få det stjålet 2 gange fordi han var ligeglad med det. Tror også at RM har talt med store ord til ham bagefter.
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
TH Skrev:I øvrigt mener jeg at Yohan Blaks RM var til salg sidste år, og selv om uret ikke får de samme tæsk i sprint som i tennis, så så det godt brugt ud og mon ikke det virkede :)
Det blev solgt på ONLY WATCH auktionen d. 28 september [url]"http://itstime.dk/nyheder/85-yohan-blake-s-richard-mille" o
nclick="window.open(this.href);return false;">http://itstime.dk/nyheder/85-yohan-blak ... hard-mille[/url]
•