Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Og skal vi med disse ord fra Jacob ikke komme tilbage til det der var intentionen med Lars tråd?
GODT ELLER SNOT....
Jeg vil gerne ligge noget op som kan skille vandende lidt (læs:meget) og føl jer endelig frie til at tale både positivt og negativt om det
Personlig er jeg jo ret glad for danske Linde Werdelin (surprise) men er selvfølgelig ikke blind for deres mangler. Designet er lige mig, men pris kontra horologi hænger ikke sammen idet et ur i den prisklasse burde have meget mere gas på værksiden. Ikke destro mindre har jeg valgt at bruge mine surt tjente penge på det, fordi det bare taler til mig og gør mig glad. Og når det er sagt, så betyder al det andet ikke så meget længere (for mig)
•
Svar: 1,011
Tråde: 49
Modtaget Likes: 57 i 35 svar
Givet Likes: 133
Jeg har endnu til gode at holde et LW i hånden, så det kan være jeg skifter mening. Men jeg er ikke totalt ophidset af deres design, bevares de er fede, lidt utraditionelle, men designet emmer bare ikke af luksus ur. Det ligner et modeur, og det er det vel også, et dyrt modeur, men ikke et luksusur i min verden. Der er jeg måske nok mere til "gammeldags" design, dvs. ure som ligner noget der rent faktisk bygger på en lang linje af historiske designs forfinet og tilpasset op gennem tiden.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
•
Svar: 62
Tråde: 7
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg synes LW har ramt godt med nogle ure, og helt i skoven med andre. Jeg synes at din model, med alle de vægtbesparende udfræsninger er fed - der er både form og funktion i designet, og ikke kun form (hvem sagde Inova...)
Jeg synes til gengæld at det er latterligt med de digitale apparater der kan klipses på. Hvem bruger dog det gøgl?
Og så må jeg også melde mig under fanerne med overpris - LW er for "dyrt" til mig.
•
Svar: 362
Tråde: 15
Modtaget Likes: 6 i 5 svar
•
Svar: 778
Tråde: 107
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Er dette godt eller snot?
Personligt synes jeg, at det ligner en joke...
Venligst
Rasmus
"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
•
Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
Det er da fedt
Sent from my iPad using Tapatalk HD
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Snot fra mig.
•
Svar: 3,308
Tråde: 195
Modtaget Likes: 1,436 i 469 svar
Givet Likes: 802
Også snot herfra til den Panerai
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
•
Svar: 1,472
Tråde: 51
Modtaget Likes: 65 i 42 svar
Givet Likes: 261
Øv øv og atter øv, den kombo fungerer slet ikke for mig.
Sent from my iPad using Tapatalk HD
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
•