Svar: 1,738
Tråde: 32
Modtaget Likes: 95 i 67 svar
Givet Likes: 179
Hej.
Jeg har også været med til alle disse GTG'er samt dem der var før.....
Vi kunne jo invitere Christian Lass op og holde et foredrag, hans CV er da ved at være så vi alle kunne få en int. aften. Urmager på Patek museet bl.a. mener også han har være hos Vianney Halter, så det kunne da blive en spændende aften for os alle, jeg ved at han gerne vil (sidst jeg spurgte ham) bare han ikke har udgifter af at komme herop.
Da pengene er samlet ind med det formål at vi skulle have penge til det næste GTG, er det jo ikke meningen at de nu bare skal foræres til værdigt trængende syge, dette være sag af en DER ER SYG. Så kald mig bare xxxxxxxxxx. Jeg har noget at have det i.
Mvh Lars
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900
Instagram:
https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/
Mvh
Lars
•
Svar: 339
Tråde: 25
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg ved ikke om i synes det skal være nogle "gamle" medlemmer der skal arrangere , men jeg vil stadig gerne deltage i arrangørgruppen af et stort urtræf , om vi så skal bruge de gamle penge er jeg sådan set ligeglad med mvh michael
•
Svar: 1,986
Tråde: 66
Modtaget Likes: 13 i 11 svar
Givet Likes: 0
Jeg bakker også op om at vi bruger dem på et fælles arrangement frem for at forærer dem væk, af den simple årsag at det på intet tidspunkt har været formålet. Det må være op til den enkelte, hvis man ønsker at støtte velgørende formål frem for at forære andres/fælles penge væk, med mindre det på forhånd var udmeldt at overskuddet gik til det. Når det så er sagt er jeg kold over om de ryger til velgørenhed, men mere princippet i det, hvis alle ikke er enige. Man kunne jo passende lade beløbet gå til deltagerne til næste GTG og de deltagere som Claus og Stensbjerg der er ikke behøver "tilskudet" kan jo bare give det til velgørenhed selv.
Jeg syntes derimod det ville være en fin ide at lave en slags indsamling på næste GTG, hvor man kunne rejse lidt til velgørenhed på en snedig måde. Men jeg er af den holdning at det skal være på en måde, hvor ingen tvinges til at bidrage. Hver gang vi har afholdt urtræf er der nogen som har været presset på deltagerprisen og dem syntes jeg vi skal "støtte" før vi forærer fælles penge væk.
/Mads
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Bentzen Skrev:Jeg ved ikke om i synes det skal være nogle "gamle" medlemmer der skal arrangere , men jeg vil stadig gerne deltage i arrangørgruppen af et stort urtræf , om vi så skal bruge de gamle penge er jeg sådan set ligeglad med mvh michael
Jeg er sikker på at du er yderst velkommen i arrangement komiteen. Faktisk tror jeg at første udfordring er at finde 2-3 mand som vil stå for arrangementet og jeg er helt enig i at det er den bedste måde at bruge pengene på.
Bentzen, måske kunne du give en kort info på urforum om at debatten foregår og spørge om der er nogen meninger samt og der er nogen som vil være med til at arrangere?
Jeg deltager gerne i arrangenentet og hvis arrangementet lægger op til det medbringer jeg også urene. Hvis det bliver, som Mads foreslår mere uformelt og på et offentligt sted kommer jeg uden ure.
Vh baun
•
Svar: 7,823
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,356 i 1,337 svar
Givet Likes: 1,828
Nu syntes jeg det ville være på sin plads at man lige læste det set-up jeg foreslog rigtig igennem,
før man påstår at pengene bare er givet væk.
Men det skal ikke skille os ad boys, do as you please
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Er status som følger?
Et GTG som tidligere er at foretrække og Bentzen vil gerne deltage i planlægning?
Så vil jeg skrive til pbr og bede ham tage det op på det andet fora, så det også kan blive vendt der.
•
Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
Stensbjerg Skrev:Hvem skulle have noget imod at give pengene til kræft ramte børn 
Bare husk at uanset hvad der gøres med pengene bliver det svært at gøre alle tilfredse,
Lige med undtagelse af et godt formål som dette skulle jeg mene.
Enig, men hvilket formål skal de gå til?
Der er jo ingen der tager ansvar for at arrangere et nyt Ur 2014
Sent from my iPad using Tapatalk HD
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Bentzen har jo allerede meldt sig hvis det bliver aktuelt og jeg skriver til pbr, så han kan høre på det andet forum.
•
Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
En mand er jo ikke nok. Lav en afstemning hvis det ikke lykkedes at stable noget på benene indenfor kort tid.
•