Audemars Piguet 15703st på læder rem
Lækkert !!!

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Med de priser holder jeg mig til apbands Icon_e_confused
Ser sgu godt ud!!!
/SK
Svar
Så fik jeg den på AP's egen lås

İmage

İmage

İmage

Og pillet af igen……

Den trykket ind på knoglen Icon_e_confused
Den korte ende af remmen skulle have været kortere eller mit håndled større..... Øv øv
Lige nøjagtig deres signaturspænde blev jeg heller aldrig gode venner med da jeg havde mit Safari Icon_e_confused
Svar
Wenga Skrev:Og pillet af igen……

Den trykket ind på knoglen Icon_e_confused
Den korte ende af remmen skulle have været kortere eller mit håndled større..... Øv øv

Deres foldespænde er noget imo en seriøs design fejl (læs. noget lort) Den sidder helt forkert på armen, medmindre man har et virkeligt STORT håndled!!!
Simon Hedegaard
Svar
Det er sjovt i har det svært med det spænde, jeg har foldespændet på min 15202 og det sidder upåklageligt på mit håndled
... Faktisk det ur i samlingen jeg synes sidder bedst på mig håndled...Men det viser vel bare at formen på håndledet også har noget at sige :)
Svar
Stiller mig i køen af utilfredse brugere af AP-spændet. Skal man lave sådan et spænde skal det ligge på undersiden af håndleddet og ikke på siden. Regulær fejlkonstruktion Icon_e_sad

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
Jeg læste om en gut der havde et lignende anke med IWCs foldespænde. Han løste det ved at få lavet en rem hvor den "korte ende" var meget kort og var godt tilfreds. Det er selvfølgelig lidt sent nu remmen er lavet.

Tidligere i dag havde jeg et AP Millenary 4101 (link) på armen og det flotte APPA spænde niver mig fluks i mit tøse flæsk på underarmen.
Så der er måske noget om snakken.
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
peterkaa Skrev:Jeg læste om en gut der havde et lignende anke med IWCs foldespænde. Han løste det ved at få lavet en rem hvor den "korte ende" var meget kort og var godt tilfreds. Det er selvfølgelig lidt sent nu remmen er lavet.

Tidligere i dag havde jeg et AP Millenary 4101 (link) på armen og det flotte APPA spænde niver mig fluks i mit tøse flæsk på underarmen.
Så der er måske noget om snakken.

Ja at få lavet remmen kortere i den korte ende var også en af de ting jeg var inde på , men jeg har forængst fået remmen hjem.

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)