Svar: 1,986
Tråde: 66
Modtaget Likes: 13 i 11 svar
Givet Likes: 0
Mikkelvb Skrev:Lyder til du ikke er den store fan af omega?..
Har intet imod Omega... Tvært imod er det super ure. Har bare solgt MANGE, så kender lidt til købernes argumenter i forhold til andre mærker, og her er Omega kunderne klart de mest "fornuftige" i deres urvalg. Intet galt i det...
/Mads
•
Svar: 50
Tråde: 8
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Det kommer vel altsammen an på hvilke briller man har på, hvis man er lidt en "urnørd" tænker man måske mere et rolex som audi/BMW etc., men hvis man ikke går op i ure, tænker man det måske til en Ferrari ?
og ovent hvis man er "bilnørd"
•
Svar: 1,986
Tråde: 66
Modtaget Likes: 13 i 11 svar
Mit indtryk er nu at de fleste godt er klar over at Rolex blot er et "godt" dyre ur, men at der nok findes noget finere. De kender bare ikke til mærkerne, så derfor er Rolex toppen. Det svarer vel til at man INTET ved om biler og tror Mercedes er det fineste da man ikke kender de mere sofistikerede producenter!?
Iøvrigt er Rolex nok mere lig Landrover
/Mads
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Jeg er stødt på mange mange der intet aner om ure og som tror at Rolex er "toppen af poppen"
Det tror jeg faktisk ikke er så usædvanligt. Dog bliver flere og flere "almindelige" mennesker klar over at der findes andre mærker i takt med den store fokus der er på fine ure i medierne.
•
Svar: 766
Tråde: 131
Modtaget Likes: 25 i 15 svar
Her i huset… køre vi opel.. og omega ure til håndledet…ved ikke om der kan drages sammenligninger.., jeg syntes dog jeg får meget ur og bil for pengene.
•
Svar: 2,374
Tråde: 130
Modtaget Likes: 940 i 473 svar
Givet Likes: 858
hr.holm Skrev:Her i huset… køre vi opel.. og omega ure til håndledet…ved ikke om der kan drages sammenligninger.., jeg syntes dog jeg får meget ur og bil for pengene.
Opel Omega??
/
Kristen
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Opel og Omega…er det ikke sådan lidt blød hat type, ingeniør (som mig) og medlem af FDM (det er jeg også)?
Mvh
Klaus
•
Svar: 7,824
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,357 i 1,338 svar
Givet Likes: 1,829
Opel har i mange år haft et blød hat FDM image,
Det skal dog retfærdigvis siges at de i de senere år på alle måder er blevet mere dynamiske
Om Omega passer ind der skal jeg ikke gøre mig klog på.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•