Hvad siger i til det her??
Ha, det er typisk, men så må du væbne dig med tålmodighed. Men godt at vide at de reagerer på Paypal disputes :-)
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
knudseninc Skrev:En lille Update. Da jeg jeg havde oprettet en dispute på paypal så har de annulleret min ordre og overføre pengene til mig. Så jeg har bestilt igen, og må så bare være tålmodig denne gang. Man lære hele tiden;-)

Skulle det ikke lykkes for dig, kan du bestilte uret her:

[url]"http://www.creationwatches.com/products/seiko-automatic-sports-89/seiko-5-automatic-monster-diver-japan-srp311j1-srp311j-srp311-3680.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.creationwatches.com/products ... -3680.html[/url]

Har netop lige handlet hos dem (den blå Seiko diver jeg har vist her i tråden) og alt gik efter planen!

Prisen er + told/moms (ca 30%) og bliver opkrævet ved modtagelsen af uret.
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
Jeg ser hvad det sker. Men træls jeg ikke lige slog koldt vand i blodet, for så havde jeg nok haft det denne uge. Nu må jeg vente en uge mere;-)
Svar
Nu har de da oppet sig. Fik denne i morges:-)

CityWatches UK: Order Receipt Confirmation

Thank you for your recent purchase in our store CityWatches UK. We confirm receipt of your payment details and delivery address.

Please note that we dispatch within 3-4 working days after payment has been received as mentioned under the shipping section.

Your order will be dispatched via RoyalMail Special Delivery with internet tracking. The tracking code will be forwarded to you as soon as it becomes available.
We will inform you should there be any unexpected delays.

Once again thank you!

Best regards,

Vicky

CityWatches UK

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.citywatches.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false;">www.citywatches.co.uk</a><!-- w -->

Follow us on Facebook : Here!
Svar
Samme meddelelse som jeg fik.
Det er gode tegn Icon_e_biggrin1
/
Kristen
Svar
Hvad er fokskellen på srp311j1 og srp311k1 forresten???
Svar
j vs k

Så vidt jeg husker er j modellen samlet i Japan hvorimod k modellen er samlet på en af deres fabrikker i Singapore eller Malaysia. Betyder det noget? Nej.

Tallet efter hhv j eller k refererer til hvilken type rem/lænke det er.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Synes også at jeg har set seiko 5 modeller med et 5 tal på skiven. Det er der, ifølge billedet, ikke på denne model. Nogen der ved hvorfor, og er seiko 5 et "billigt" seiko?
Svar
knudseninc Skrev:Synes også at jeg har set seiko 5 modeller med et 5 tal på skiven. Det er der, ifølge billedet, ikke på denne model. Nogen der ved hvorfor, og er seiko 5 et "billigt" seiko?

Vel fordi det ikke er en Seiko 5 model?

Seiko 5 er en fællesbetegnelse for deres billigere ure som lever op til 5 (deraf navnet) krav. De betragtes typisk som Seikos low end ure.

Mvh. Bjørn
Svar
bcmb Skrev:
knudseninc Skrev:Synes også at jeg har set seiko 5 modeller med et 5 tal på skiven. Det er der, ifølge billedet, ikke på denne model. Nogen der ved hvorfor, og er seiko 5 et "billigt" seiko?

Vel fordi det ikke er en Seiko 5 model?

Seiko 5 er en fællesbetegnelse for deres billigere ure som lever op til 5 (deraf navnet) krav. De betragtes typisk som Seikos low end ure.

Hvis du følger linket i mit første indlæg så kan du se der står seiko 5. Men kan godt være jeg har overset et eller andet;-)
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)