19-12-2013, 06:20 PM
Jeg har et par gange prøvet meshlænker og de er uden tvivl super behagelige og "bløde"
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
|
Lænker ??
|
|
19-12-2013, 06:20 PM
Jeg har et par gange prøvet meshlænker og de er uden tvivl super behagelige og "bløde"
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
20-12-2013, 09:39 AM
KimT Skrev:Hvad er den mest behaglige lænke du til dato har prøvet? Efter at have læst svarene, måtte jeg lige tilbage til spørgsmålet. Den mest behagelige er helt uden sammenligning en af de gamle løse, slidte, lækre og super flotte Beads of Rice lænker. de er næsten mere komfortable end selv den blødeste og lækreste læderrem. ![]() Men mest velbyggede. Her er jeg nok ikke den rette at spørge. mit erfaringsgrundlæg er nok for begrænset, men den lænke jeg har ejet som formentlig rammer bedst her er nok den der sidder på mit Omega De ville Hour Vision ![]() Vi havde i øvrigt en super fin tråd for nogen tid siden hvor Mads tog emnet op "Hvad er høj kvalitet på kasse og lænke?". Den er værd at genlæse: <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://itstime.dk/urdebatten/viewtopic.php?f=4&t=3770&hilit=hour+vision+l%C3%A6nke" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=4&t=3770&hilit=hour+vision+l%C3%A6nke</a><!-- l --> vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
20-12-2013, 09:48 AM
Palleurup Skrev:Et lille spørgsmål herfra. Jeg har kun brugt sådanne på ret store og klodsede ure, men de er ganske komfortable. En klar fordel er at de er godt ventilerede. ![]() vh baun Se min samling og profil
20-12-2013, 10:01 AM
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
20-12-2013, 10:15 AM
baun Skrev:Den mest behagelige er helt uden sammenligning en af de gamle løse, slidte, lækre og super flotte Rice of beard lænker. de er næsten mere komfortable end selv den blødeste og lækreste læderrem. Hehe den var god Baun. Rice of Beard, på dansk Ris af Skæg? Typen hedder Beads of Rice (direkte oversat til Perler af Ris). Undskyld mit flueknepperi, men ja disse lænker kan være ekstremt behagelige da de smyger sig om armen! Sent from my iPhone using Tapatalk Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
20-12-2013, 10:30 AM
vh baun Se min samling og profil
20-12-2013, 01:07 PM
gmt-geek Skrev:Meshlænkerne - i hvert fald fra Omega - er suveræne at have på! Lækkert ur! Den mest komfortable lænke jeg har prøvet er nok en IWC i BOR stil, den der leveret til deres flieger serie. Ingenieur lænken er også ekstremt velbygget. Notable mention ifht. "Velbygget" Balls diver lænker, lækker finish og solidt design. Lever i min egen lille dykkerklokke..
20-12-2013, 04:12 PM
KlausM Skrev:AP's RO lænker er blandt de flotteste men Rolex lænker af den nyere type er der ingen der slår hverken på funktion eller design. Det er bare top klasse. 100% Enig AP lænkerne og super behagelig og imo ganske smukke ![]() Her også lige et billede af en tidligere 16610'er på ref. 93250 (mener jeg)
Simon Hedegaard
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|