Panerai 2014
Kiggede lige på Nyheder og faldt over Mads artikel...

Jeg er normalt ikke så stor Panerai entusiast men dette [url]"http://blog.perpetuelle.com/watches/sihh-2014-panerai-pam-557-luminor-1950-destro-3-days/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://blog.perpetuelle.com/watches/sih ... ro-3-days/[/url] synes jeg er helt fornøjeligt fint!

İmage

mvh Jens
Svar
Som ejer af 372 kan jeg kun anbefale uret hvis man er til destro.
Selv, der holder jeg pænt fast i min 372 og holder 368 som den destro version jeg selv skal prøve!
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
Svar
Snakkede vi ikke om sidst at destro modellerne faktisk er lavet til venstre hånd?
Svar
Kristofferj Skrev:Snakkede vi ikke om sidst at destro modellerne faktisk er lavet til venstre hånd?
Destro betyder højre-hånd...
;kr

//Berg
Svar
Syntes bare Dela nævte noget. Det var nok al den champange der fucker min hjerne Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1
Svar
berg Skrev:
Kristofferj Skrev:Snakkede vi ikke om sidst at destro modellerne faktisk er lavet til venstre hånd?
Destro betyder højre-hånd...
;kr

Omvendt. Destro er venstre. De normale modeller er rent faktisk tiltænkt højre som jeg har læst det. Er enig om at placering på venstre arm af normal kasse giver adgang til justering af uret mens det er på håndledet, men destro er helt sikkert tiltænkt venstre for at kronen ikke sidder i vejen på håndledet!
Svar
Destro er Italiensk og betyder højre Icon_e_wink

Destro urene er beregnet til at bære på højre hånd og de normale på venstre således at kronen sidder ned imod hånden som på (næsten) alle andre ure.

Citat: These models have the crown at the 9:00 position, and are ostensibly made to be worn on the right hand by left handed people
Svar
KimT Skrev:Destro er Italiensk og betyder højre Icon_e_wink

Destro urene er beregnet til at bære på højre hånd og de normale på venstre således at kronen sidder ned imod hånden som på (næsten) alle andre ure.

Citat: These models have the crown at the 9:00 position, and are ostensibly made to be worn on the right hand by left handed people.

Søreme så. Jeg må takke af med at være vildledt af samtlige anmeldelser og forventninger fra diverse ursider, hvor man skriver der er lanceret en 'lefty' i 557. Jeg tjekkede lige tidligere anmeldelser og reviews af fx 217, som beskrives som en lefty version af 127. Men, I stand corrected - hvis det i sandhed er sådan det skal tolkes ;)

Edit. Left hand version naturligvis forståes som ur der bæres på højre, men betjenes af venstre hånd. Beklager jeg bliver ved med at cykle rundt i det fordi jeg ikke forstod det!
Svar
Lefty betyde ikke nødvendigvis venstre "hånd". Det kunne også hentyde til at kronen sidder til "venstre" Icon_e_wink
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Det ser da flot ud. Tror jeg skal have skaffet sådan et :)
“Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.”

Forhandler af billige ure online på http://uregiganten.dk
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)