07-12-2013, 12:41 AM
Der står intet om hvordan uret går på det lille plastikkort. Blot at uret er chronometer certificeret.
|
På vej..
|
|
07-12-2013, 12:41 AM
Der står intet om hvordan uret går på det lille plastikkort. Blot at uret er chronometer certificeret.
07-12-2013, 12:57 AM
Hvis ur virkelig er testet inden det kommer til salg
Så syntes jeg det er endnu mere frækt at de skal have 750kr oven i, For lige at lægge det med i æsken især også med tanke på den prisklasse uret er landet i med den nye model.? Men Omega kan jo være total ligeglad med hvad jeg mener, Da jeg hverken med eller uden kort køber deres ure. Syntes bare det er en utrolig arrogant tilgang at have til sine kunder Yoshikazu Akahane. 28/+50.
07-12-2013, 09:56 AM
Claus Tukjær Skrev:hr.holm Skrev:Fik mit omega og kiggede boksen mm igennem, opdagede der ikke var Chronometer certifikat med som normalt. Tog kontakt til min fast Omega forhandler, han kunne fortælle det har omega ændret ,så det ikke er med mere. Det er dog muligt at bestille det orginale til en pris på kun 750 kr. plus moms …Ja, det har de fjernet. Har ikke den store betydning. ja det har ikke den store betydning undrede mig bare og spurgte til det.. .syntes prisen helt væk… tillyke med dit po Claus Mvh Hr.holm
07-12-2013, 01:15 PM
Prisen er på certifikatet er uartig og Omega burde skamme sig. Enten laver man certifikatet og leverer det med uret i prisen eller også laver man ikke certifikat. Alt andet er luset. Det virker som om man ikke har et komplet sæt med mindre man vil give en fuldstændig ublu pris for et stykke plastik. Man kunne næsten blive så sur at man tænker, så er der sgu da andre mærker som leveret det fulde sæt uden finurligheder.
Nå, men tillykke med endnu et PO. Jeg har aldrig haft et, men har da været tæt på at købe et et par gange. Det er altid i foråret eller forsommeren det rykker i mig for at få et ur med lidt kulør på. Her er PO med orange krans bestemt et super valg. Måske lykkes det en dag. Dog tror jeg at størrelsen - selv i 42 mm vil gøre at det aldrig vil blive er dagligur for mig. Vh baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
07-12-2013, 01:20 PM
baun Skrev:Prisen er på certifikatet er uartig og Omega burde skamme sig. Enten laver man certifikatet og leverer det med uret i prisen eller også laver man ikke certifikat. /Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
07-12-2013, 01:33 PM
baun Skrev:Prisen er på certifikatet er uartig og Omega burde skamme sig. Enten laver man certifikatet og leverer det med uret i prisen eller også laver man ikke certifikat. Alt andet er luset. Det virker som om man ikke har et komplet sæt med mindre man vil give en fuldstændig ublu pris for et stykke plastik. Man kunne næsten blive så sur at man tænker, så er der sgu da andre mærker som leveret det fulde sæt uden finurligheder. de laver ikke det røde plastic kort. .det du kan købe er det orginale i a4 størrelse. til prisen.. Mvh Hr.holm
07-12-2013, 01:34 PM
hr.holm Skrev:baun Skrev:Prisen er på certifikatet er uartig og Omega burde skamme sig. Enten laver man certifikatet og leverer det med uret i prisen eller også laver man ikke certifikat. Alt andet er luset. Det virker som om man ikke har et komplet sæt med mindre man vil give en fuldstændig ublu pris for et stykke plastik. Man kunne næsten blive så sur at man tænker, så er der sgu da andre mærker som leveret det fulde sæt uden finurligheder. Nåeh, på den måde - jeg troede, at prisen var for det lille røde plastikkort ! /Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
07-12-2013, 01:51 PM
Jeg købte COSC-certifikatet til mit PO cal 2500 for 3-4 år siden. Mener jeg betalte 250 kr for det. (En A4-side med mange måleresultater angivet)
07-12-2013, 02:18 PM
I 2008 bestilte jeg et certifikat til mit 2254. Fik det gratis.
07-12-2013, 02:29 PM
pbr Skrev:hr.holm Skrev:baun Skrev:Prisen er på certifikatet er uartig og Omega burde skamme sig. Enten laver man certifikatet og leverer det med uret i prisen eller også laver man ikke certifikat. Alt andet er luset. Det virker som om man ikke har et komplet sæt med mindre man vil give en fuldstændig ublu pris for et stykke plastik. Man kunne næsten blive så sur at man tænker, så er der sgu da andre mærker som leveret det fulde sæt uden finurligheder. de laver ikke det røde plastic kort. .det du kan købe er det orginale i a4 størrelse. til prisen..[/quote] Sådan havde jeg også forstået det. Så er det mere forståeligt omend en pris på 250 kr lyder meget mere rimelig end 750 kr. Vh baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|