Hvad synes I om PAM 514?
Hvad synes I om den nye, store kloning af Radiomir og Luminor, PAM 514?

İmage

Jeg prøvede den på Børsen, og jeg var helt vild med den Icon_drunken
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Jeg har ikke helt besluttet mig endnu...

Jeg tror bærekomforten er lysår over Luminor, men skal lige vænne mig til det. Jeg kender mig selv godt nok til ikke at dømme design ved første øjekast.
Lur mig om jeg ikke kan li' det når der er gået lidt tid!?? ;)
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
Svar
Den er fed og sidder godt på trods af sine 47 mm.
Personligt ville jeg dog nappe en radiomir, da kronen er en vigtig del af designet for mig.

İmage

//Berg
Svar
Taler slet ikke til mig. Syntes derimod at de nye Radiomir modeller med den neddrejede flade lynette spiller. Husker ikke lige nummeret på dem.

Må indrømme at jeg er stået af Panerais nummer helvede Icon_rolleyes

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
Jeg synes den er super fed! Der er bare ét eller andet som tiltaler mig rigtig meget ved uret - glæder mig til at se/prøve det en dag! :)
Svar
Jeg syntes det virker som et rigtig fedt ur. Her på det sidste har jeg kigget meget på det.
Svar
Jeg synes, at subdial'en med sekundviseren er for lille. Optisk spiller det ikke IMO.

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Slettegaard Skrev:Jeg synes, at subdial'en med sekundviseren er for lille. Optisk spiller det ikke IMO.

Den har den helt rette - oprindelige - størrelse ;)

Derimod syntes jeg ikke der skulle have været dato på det - som i øvrigt på et hvert andet Panerai

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Svar
Hmmmm..... det smager lidt som når man står og lader som om man laver julekonfekt, men i virkeligheden står man bare og æder ren nougat.... I starten virker det måske okay, men så går det hen og blir vammelt. Jeg er nok for traditionsliderlig til det tror jeg...
Svar
MortenKN Skrev:står man bare og æder ren nougat.... I starten virker det måske okay, men så går det hen og blir vammelt.
Kan nougat bliver vammelt Icon_e_surprised
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)