Svar: 916
Tråde: 168
Modtaget Likes: 81 i 49 svar
Givet Likes: 11
Jeg syntes det ser ganske pænt ud. Jeg samler selv retro ure fra 70'erne. For at begrænse det lidt går jeg mest efter Certina ure fra den tid...
Når man køber ure såm disse skal man regne med at rensning ligger på 1000 - 2000 kr. så derfor må man bestemt ikke give ret meget for sådanne ure!
•
Svar: 1,011
Tråde: 49
Modtaget Likes: 57 i 35 svar
Givet Likes: 133
Hot!
Hvad er størrelsen?
Bjørn
Sent from my iPhone
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
•
Svar: 329
Tråde: 15
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Givet Likes: 65
bcmb Skrev:Hot!
Hvad er størrelsen?
Bjørn
Sent from my iPhone
Størrelsen er 42 X 40mm , hvor de 40mm er målt uden kronen.
Og tak for de pæne ord, iøvrigt.
Jeg har siddet og kigget meget på det, de sidste par dage. Og det er faktisk lidt lækkert. Stål, sort og orange spiller godt sammen.
Det har quick-set af dato og det går spot on.
Dog ved jeg ikke hvilken motor der ligger i uret. Jeg har ikke værktøj, til at åbne det med. Og vil helst ikke forsøge med skydelære, saks eller lignende
•
Svar: 1,011
Tråde: 49
Modtaget Likes: 57 i 35 svar
Givet Likes: 133
Palleurup Skrev:bcmb Skrev:Hot!
Hvad er størrelsen?
Bjørn
Sent from my iPhone
Størrelsen er 42 X 40mm , hvor de 40mm er målt uden kronen.
Og tak for de pæne ord, iøvrigt.
Jeg har siddet og kigget meget på det, de sidste par dage. Og det er faktisk lidt lækkert. Stål, sort og orange spiller godt sammen.
Det har quick-set af dato og det går spot on.
Dog ved jeg ikke hvilken motor der ligger i uret. Jeg har ikke værktøj, til at åbne det med. Og vil helst ikke forsøge med skydelære, saks eller lignende 
Ud fra udseende/stil/design alene synes jeg det ser blæret ud :-) lyder som en god størrelse!
Sent from my iPad using Tapatalk -
now Free
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
•