Dornblüth 99.1
#91
Synes faktisk dit ur er endnu federe end billederne da jeg stod med det i hånden! Det overrasker på en utrolig positiv måde og føles rigtigt lækkert! Icon_e_smile
Svar
#92
Ja, Mikkel, det er kvalitet, det mærker man tydelig.

Mvh
Michael
İmage
Svar
#93
mqa Skrev:Jeg har i dag modtaget katalog og prisliste fra Dornblüth.

Med fulgte også en håndskreven hilsen. Jeg synes, det er de små personlige ting, der gør det hele lidt mere spændende.

Jeg fik katalog i mandags og jeg har efterfølgende skrevet til dem dernede 2 gange - første gang mandag eftermiddag, men endnu ikke noget svar....

Har du prøvet at skrive til dem?

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#94
Ja, jeg skrev til dem, da jeg ikke kunne indtaste mine oplysninger til forsendelse af katalog. Derfor skrev jeg bare kort min adresse, og hvad jeg skulle bruge. :-)

Derudover har jeg ikke skrevet med dem.

Hvilken model kigger du på?
Svar
#95
mqa Skrev:Ja, jeg skrev til dem, da jeg ikke kunne indtaste mine oplysninger til forsendelse af katalog. Derfor skrev jeg bare kort min adresse, og hvad jeg skulle bruge. :-)


Derudover har jeg ikke skrevet med dem.

Hvilken model kigger du på?

jeg har faktisk lige fået svar på mine spørgsmål! Icon_e_wink

jeg ville have priser på bla. cal center sekund i rose gold og vi snakker en faktor 3 i pris..
-det synes jeg er lige pebret nok når vi snakker ur uden lænke så jeg går lige i tænkeboks...

vh. jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#96
Det har altid været Dirk som har svaret, når jeg har skrevet. Måske han har været syg eller forhindret på anden vis i at svare. Måske han har afventet den aktuelle guldpris fra sin leverandør? Han plejer altid at svare hurtigt.

Mvh
Michael
İmage
Svar
#97
MichaelSC Skrev:Det har altid været Dirk som har svaret, når jeg har skrevet. Måske han har været syg eller forhindret på anden vis i at svare. Måske han har afventet den aktuelle guldpris fra sin leverandør? Han plejer altid at svare hurtigt.

Mvh
Michael

ja der har nok været en årsag og de par dages venten er også fint nok - slår man til så kan man jo ligeså godt vænne sig til da der er 10mdrs leveringstid men det vidste vi jo godt Icon_e_wink

jeg har lyst til at trykke på aftrækkeren.... Icon_cool

men besinder mig lige lidt inden jeg beslutter endeligt - det er jo ikke engang 1mdr siden jeg købte portuguiseren..

vh.jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#98
Just do it....
Svar
#99
KimT Skrev:Just do it....
Oh yeah... i den grad Icon_+1
__________________________
De bedste hilsner
Lars Slettegaard

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Go go go Icon_e_wink
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 6 gæst(er)