AP 15300 vs AP 15202
#31
Måske det er 14k. for et komplet service - priserne stiger jo Icon_e_confused
Men husk ikke at sammenligne med den pris Mads oplyser, da det er noget andet end et komplet AD-service.
Svar
#32
Det er så service af hele dyret. Det er næppe det Halse gør (og kan) for 2500,- Halse ordner nok kun værket men det må Peter eller Mads kunne svare på.
Jeg vil blot sige at for at få de rigtige poleringer skal man også have udstyret og mon ikke det kræver at Klarlund eller AP i Holland får uret ind.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#33
Men hvilke dele bruger Halse eller en anden ikke-AD til værket?
Svar
#34
Mon ikke at de kun laver service såfremt der ikke skal bruges dele.
Hvis det er et ganske normalt service (inden uret er gået i stykker) kræver det jo ikke nødvendigvis dele.
Svar
#35
De bruger originale dele vil jeg tro.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#36
Tror du de kan få dem?
Det ved Mads eller Peter - mon ikke en af dem svarer når de ser det?
Svar
#37
Når Mads nu går så meget op i værket og dets finish tror jeg ikke han går på kompromis med delene. Det kommer måske også an på hvad der skal skiftes men det kunne være interessant at høre hvad han siger.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#38
Jeg tror 100% ikke vi taler om uoriginale dele.......

Jeg ved at Peter Halse er supergod og ærlig og hellere siger fra hvis han er i tvivl.
Derfor er jeg sikker på at de kun laver service hvis de enten ikke skal bruge dele eller hvis de kan få originale.
Svar
#39
Jeg spurgte på servicepris på en 15300 for ca 2 måneder siden.
Prisen var kr. 9.000 såfremt der ikke var noget galt, og uret ikke skulle poleres.
Prisen fik jeg af en herre i hvid kittel hos Klarlund på strøget, jeg går ud fra han kendte prisen, men jeg spurgte ikke ind til den.
Svar
#40
KimT Skrev:Den pris Mads nævner er mener jeg er for et service uden dele hos en IKKE AD, altså Halse i Horsens.
Den pris på 14k. lyder mere som prisen på et totalservice på et ROO som jeg mener at huske ligger deromkring.

Pas på med bare at gå ind til Klarlund og tro på at den første og bedste pris er korrekt. Jeg har præsteret at få en pris, men da jeg spurte kritisk ind til det, fik de fat i en som rent faktisk viste noget om det og så fik jeg en anden pris. Så man skal lige sikre sig at man taler med en som ved noget om AP Icon_e_wink

"Boxter" - har du læst denne [url]"http://itstime.dk/artikler/75-historien-om-audemars-piguet-royal-oak" onclick="window.open(this.href);return false;">http://itstime.dk/artikler/75-historien ... -royal-oak[/url]
Der står lidt om de forskellige modeller.

Jeg er helt med på hvad du siger vedr Klarlunds priser. Og yes, har læst artiklen - det er super godt skrevet!!!

Thomas
Rolex Submariner 16610 - Panerai 177 - Citizen Pingo - Audemars Piguet 15300 - Omega Seamaster Automatic 1979 - Rolex Daytona 116520 - Omega Speedmaster Moon 35705000
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: