Er denne kommet til DK? GP Chrono Hawk
#31
Sociologen Skrev:Det viste Fifty Fanthoms er eddername lækkert. Det er vist uden for diskussion. #smukt#

SS udgaven har samme 'sex appeal', Kenn. Icon_e_wink

Du burde prøve at tage et smut forbi Hvelplund på Vimmelskaftet for at prøve et IRL.
Svar
#32
Uret kommer med sail-canvas rem og foldspænde. Jeg er ikke så meget til lænke på netop denne model.
Det har i flere år været et ønske at anskaffe denne model men jeg har først nu turde kaste mig ud i det.

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#33
Det vil jeg gøre, når lejligheden byder sig. Igen; tak for input.
Svar
#34
For lige at vende tilbage til trådens oprindelige emne :)

Hvordan er kantstensafskrivningerne almindeligvis på GP?

Hvilket prisleje vil I GÆTTE PÅ, at GP Chrono Hawk ender på efter disse afskrivninger?
Svar
#35
Er dette GP kommet til salg på "brugtursforhandlerne"? Vil gerne se, hvor store kantstensafskrivningerne er. Er de tilstrækkeligt store, så kunne jeg godt...
Svar
#36
Jeg er ikke stødt på nogen endnu. Jeg tror det er for tidligt?
Svar
#37
Der er én til salg på Chrono24 i USA til ca. 46k men om de har uret osv er ikke til at sige. De skriver bla at uret er med titanium kasse hvilket ikke holder.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#38
KlausM Skrev:Der er én til salg på Chrono24 i USA til ca. 46k men om de har uret osv er ikke til at sige. De skriver bla at uret er med titanium kasse hvilket ikke holder.
Mvh
Klaus
Ellers en fin pris, hvis uret altså er ægte mv. Og hvis man ikke skulle betale afgifter ;)
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)