Top 5
#21
Kristofferj Skrev:Jeg syntes også den der "du skal gøre dig fortjent til vores ure" holding nogle firmaer kører med, er til at brække sig over!

Jeg brækker mig ikke over det - jeg ryster bare overbærende på hovedet. Så kunne de jo sige :"Der er rigtig mange der ønsker dette ur, det er vi glade for og vi skal hurtigst muligt lave et til dig. Det kommer til at tage 5 år. Er det noget vi skal lave til dig?".
Svar
#22
Der er mange meninger om PP's forretningspolitik. Man må blot konstatere, at den er en succes. Iøvrigt kan man ikke bare sætte produktionen af disse komplicerede ure op. Der er simpelthen ikke kvalificeret arbejdskraft nok til rådighed.

Da efterspørgslen er så stor, ønsker PP at sikre så godt som muligt, at de ure, der er til rådighed, kommer i de "rigtige" hænder. Man ønsker, at de går til dedikerede samlere i stedet for grey market mellemhandlere, som ville kunne lave en meget hurtig fortjeneste.

Smagløst? Det synes jeg egentlig ikke.
JK
Svar
#23
mojohe Skrev:
Kristofferj Skrev:Jeg syntes også den der "du skal gøre dig fortjent til vores ure" holding nogle firmaer kører med, er til at brække sig over!

Jeg brækker mig ikke over det - jeg ryster bare overbærende på hovedet. Så kunne de jo sige :"Der er rigtig mange der ønsker dette ur, det er vi glade for og vi skal hurtigst muligt lave et til dig. Det kommer til at tage 5 år. Er det noget vi skal lave til dig?".
Kunne du så ikke have lavet en ny tråd med PP markedsføring.
Nu bliver denne tråd jo helt ødelagt af denne debat. Det er ærgerligt for
trådstarter.
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
#24
jk Skrev:Der er mange meninger om PP's forretningspolitik. Man må blot konstatere, at den er en succes. Iøvrigt kan man ikke bare sætte produktionen af disse komplicerede ure op. Der er simpelthen ikke kvalificeret arbejdskraft nok til rådighed.

Da efterspørgslen er så stor, ønsker PP at sikre så godt som muligt, at de ure, der er til rådighed, kommer i de "rigtige" hænder. Man ønsker, at de går til dedikerede samlere i stedet for grey market mellemhandlere, som ville kunne lave en meget hurtig fortjeneste.

Smagløst? Det synes jeg egentlig ikke.
JK

Tja. Ved godt at det ikke er et vellønnet job at være urmager hos AP, PP, L&S.... men mon ikke at man over tid skulle kunne skaffe de folk der skal bruges; så var der måske også folk til at klare service efterfølgende, så man ikke skal vente hele eller halve år på det. Jeg er et liberalt anlagt menneske, der tænker at det lyder lidt som i DDR hvor folk stod i kø for at få en Trabi. Her prøvede man vel også at sikre sig at bilen efterfølgende ikke faldt i forkerte hænder. Det får altid nogle følger, når nogle prøver at styre et marked. Men set fra PP´s side er den jo fjong.
Tror jeg stopper med at kloge mig og bare glæder mig over at den dille hopper jeg ikke med på.
Svar
#25
maclerche Skrev:
mojohe Skrev:
Kristofferj Skrev:Jeg syntes også den der "du skal gøre dig fortjent til vores ure" holding nogle firmaer kører med, er til at brække sig over!

Jeg brækker mig ikke over det - jeg ryster bare overbærende på hovedet. Så kunne de jo sige :"Der er rigtig mange der ønsker dette ur, det er vi glade for og vi skal hurtigst muligt lave et til dig. Det kommer til at tage 5 år. Er det noget vi skal lave til dig?".
Kunne du så ikke have lavet en ny tråd med PP markedsføring.
Nu bliver denne tråd jo helt ødelagt af denne debat. Det er ærgerligt for
trådstarter.

Jeg stikker piben ind. Beklager. Var ikke min mening. Er ikke nogen ørn til Fora skrivning og kan godt se at vi er på vej væk.
Svar
#26
Nogen gange skaber disse sidespor interessante debatter, så for min skyld (som trådstarter) ingen alarm Icon_e_wink

Sendt via TapaTalk
Svar
#27
min top 5 (den skifter sikkert imorgen)

IWC 5002
IWC 3231
Pam 000
Pam 183
JLC Reverso Grande
Svar
#28
Jeg synes bestemt heller IKKE, at du skal "stikke piben ind", mojohe Icon_e_wink
Venligst
Rasmus


"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
#29
Kristofferj Skrev:min top 5 (den skifter sikkert imorgen)

IWC 5002
IWC 3231
Pam 000
Pam 183
JLC Reverso Grande
Hmmm......Big Pilot er også ved at komme lidt i mit søgelys.
Jeg ville dog ikke nødvendigvis have at det skulle være et 5002
Svar
#30
Mads har en rigtig lækker 5004 på lager, den kunne også godt bruges:D
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: