Godkendelsesprocedurer
#1
Affødt af en sidedebat i en anden tråd fandt jeg emnet interessant. Hvad mener du om at visse fabrikanter opererer med godkendelsesprocedurer?

Sendt via TapaTalk
Svar
#2
KimT Skrev:Affødt af en sidedebat i en anden tråd fandt jeg emnet interessant. Hvad mener du om at visse fabrikanter opererer med godkendelsesprocedurer?

Sendt via TapaTalk

Jeg har jo givet mit besyv med på "den anden tråd" så kort fortalt : Det bliver uden mig.
Svar
#3
det er jo ganske smart marketing stunt
det er godt for dit cash-flow
nogen gange virker det - andre gange har det modsatte effekt
Ville jeg deltage? Ja. Jeg kan godt lide, at det er lidt specielt og eksklusivt.
Ville jeg synes det var pengene værd: sikkert ikke

Men, det er jo noget som er meget brugt - lige fra ure og til biler, til tøj, til parfumer etc etc.
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
#4
Jeg kan sige det meget kort...

Jeg synes det er latterligt!

Det kan jo ikke være anderledes end ventelister hvis efterspørgslen er større end det der kan produceres per tid - så det er ok!

Men at skrive mig selv op til en vurdering, hvor jeg skal erklæres egnet for at købe et ur, det kan de godt droppe - det kommer ALDRIG til at ske.....

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#5
KimT Skrev:Affødt af en sidedebat i en anden tråd fandt jeg emnet interessant. Hvad mener du om at visse fabrikanter opererer med godkendelsesprocedurer?

Sendt via TapaTalk

Jeg tror kun de slipper godt fra det fordi at de ikke er hjemhørende i EU.
Jeg kan ikke forestille mig at det er gangbart at måle folk på pengepung om de er samlere eller ikke for at få lov at købe deres produkt...
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
#6
Jeg har det 100 % som mojohe og Jon. Jeg kan SLET IKKE acceptere sådan en mentalitet.
Venligst
Rasmus


"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
#7
som jeg skrev i den anden tråd = Icon_sick Icon_sick
Svar
#8
Jeg synes det er helt fair.
Om jeg ville stå model for det – tja, måske… det kommer an på produktet.

Vi ser det tit, bland andet så praktiserer Ferrari det og gjorde det med f.eks Enzoen.
Hvis man laver en special edition i et meget limiteret antal, kan jeg godt se fornuften i at man som brand forsøger at holde modellen eksklusiv og at man ikke bare slipper den løs til grådige greymarket dealers.
Jeg forstår faktisk ikke hvorfor der er nogle der bliver så forargede over det - Don’t hate the player, hate the game!
__________________________________________
it's pure instinct, you can't learn that!

//Berg
Svar
#9
berg Skrev:Jeg forstår faktisk ikke hvorfor der er nogle der bliver så forargede over det - Don’t hate the player, hate the game!

Jamen det er jo spillerne der skaber spillet Icon_e_wink
Venligst
Rasmus


"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
#10
berg Skrev:Jeg synes det er helt fair.
Om jeg ville stå model for det – tja, måske… det kommer an på produktet.

Vi ser det tit, bland andet så praktiserer Ferrari det og gjorde det med f.eks Enzoen.
Hvis man laver en special edition i et meget limiteret antal, kan jeg godt se fornuften i at man som brand forsøger at holde modellen eksklusiv og at man ikke bare slipper den løs til grådige greymarket dealers.
Jeg forstår faktisk ikke hvorfor der er nogle der bliver så forargede over det - Don’t hate the player, hate the game!

Greymarket dealerne er grådige, mens "de rigtige samlere" når de sælger uret igen er.........heldige?
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: