06-10-2013, 11:19 PM
mvh
Jeppe
Jeppe
|
Selvforsvar, hvordan?
|
|
06-10-2013, 11:19 PM
mvh
Jeppe
06-10-2013, 11:48 PM
jladefoged Skrev:Man kunne jo også have sådan en her under sengen... hvis man nu ikke har plads i garagenHaha __________________________________________
it's pure instinct, you can't learn that! //Berg
19-10-2013, 01:35 PM
Hej
Min erfaring er, at et mærke fra FALCK eller Securitas i vinduet har en rigtig god præventiv effekt. Tyven vælger med stor sandsynlighed et andet hus, da sådan et mærke ofte indikerer alarmer og hurtig udrykning. God weekend Mangler du et ur til familiens yngste? Flotte ure fra Noon Copenhagen
19-10-2013, 01:43 PM
Jeg har faktisk tit overvejet om sådan et klistermærke har effekt. Jeg har alarm monteret og så få værdier i hjemmet
som muligt, så et indbrud vil kunne klares. Det som bekymrer mig mest er den følelse som det vil være når nogle har "invaderet" ens personlig rum Jeg bilder mig ind at disse tydelige foranstaltninger måske gør at de vælger naboen istedet og at vi på den måde slipper. En trist tanke at man ønsker det for naboen Og velkommen til ItsTime.dk til dig "JustInTime" Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
19-10-2013, 01:57 PM
KimT Skrev:Jeg har faktisk tit overvejet om sådan et klistermærke har effekt. Jeg har alarm monteret og så få værdier i hjemmet Jeg er overbevist om, at det har en effekt, og mener også, at der er lavet undersøgelser på det. Hvis du alligevel har en alarm i huset, så synes jeg, at det giver god mening at skilte med det. Udfordringen er dog, at vagtselskaberne er meget strikse med deres klistermærker, og man kan ikke få et, hvis man ikke har et månedligt abbonnement. Indvaderingen af ens personlige rum og angsten for ens kære, er det værste ved et indbrud, da materielle værdier kan erstattes. Det er jeg helt enig med dig i. Tak for den varme velkomst :) Det virker til at være et ret hyggeligt sted, det her Mangler du et ur til familiens yngste? Flotte ure fra Noon Copenhagen
19-10-2013, 02:11 PM
Vil de ind går de ind uanset klistermærker/alarm og hunde,
Det er hvad flere politi folk har fortalt mig. Alt man kan gøre er at gøre det sværere for dem, Og anskaffe sig det som man syntes gør en mest tryg... Yoshikazu Akahane. 28/+50.
19-10-2013, 02:19 PM
Det tror jeg du har ret i. Men lad os forestille os at man har to huse ved siden af hinanden som er 100% lige "attraktive"
Vil de så ikke vælge det der ser nemmest/mest tilgængeligt ud? Altså uden alarm osv. Min primære metode til at undgå indbrud er ikke at have noget af videre værdi som gør huset attraktivt Huset er ikke fyldt af B&O eller Apple ting som er let at afsætte. Og ure, smykker ligger altid i banken når det ikke bruges da vi er så heldig at have en inden for meget kort afstand. Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
19-10-2013, 07:40 PM
KimT Skrev:Det tror jeg du har ret i. Men lad os forestille os at man har to huse ved siden af hinanden som er 100% lige "attraktive" What ever makes you sleep at night kim.... Yoshikazu Akahane. 28/+50.
19-10-2013, 07:44 PM
Stensbjerg Skrev:KimT Skrev:Det tror jeg du har ret i. Men lad os forestille os at man har to huse ved siden af hinanden som er 100% lige "attraktive" Det tror du altså ikke? Altså at de vil vælge det "nemme" af to lige attraktive huse. Sendt via TapaTalk Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
19-10-2013, 07:48 PM
Jeg er helt med på at hvis der er noget ved et hus de er interesserede i skal de nok komme ind, uanfægtet hvilke tiltag der er taget.
Men mit argument er to nøjagtig lige attraktive huse ved siden af hinanden. Hvis "gevinsten" er den samme er der vel ingen grund til at vælge det mest besværlige hus? Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|