Hellere her eller der... ?
Bornholm har vist flest solskindstimer
Svar
Kristofferj Skrev:Bornholm har vist flest solskindstimer

Ahhh ja.... det burde jeg jo have tænkt på, jeg har lige været derovre denne sommer. Det er et lidt bøvlet sted at slå sig ned mht. familie komsammen osv. men ellers herligt - og havudsigt er til at købe for rimelige penge.

vh baun
Svar
Koldt!!!

Kold og tør luft!!!! Når luften er mellem -12 og -16 i GRL er den verdens bedste!!

Som min far konstaterede under en køretur i juli hvor jeg trods A/C i bilen jamrede over fugt og varme i DK: "Måske skulle du overveje, at flytte til Grønland?" Icon_e_biggrin1
/SK
Svar
Læsø er stedet i dk med flest solskinstimer! Skulle nogen være interesseret har jeg 10 strandgrunde, købt for 6000 pr stk, i en kæmpe brandert, for en lille menneskealder siden..... Har været der 2 gange siden jeg købte jorden, for ca 35 år siden! Stedet for mig er Toscana, bare surt at ejendommenes priser ligger min. på højde med hvad man finder på Strandvejen.....
Svar
Janus2312 Skrev:Læsø er stedet i dk med flest solskinstimer! Skulle nogen være interesseret har jeg 10 strandgrunde, købt for 6000 pr stk, i en kæmpe brandert, for en lille menneskealder siden..... Har været der 2 gange siden jeg købte jorden, for ca 35 år siden!
Jeg snupper en hvis den kan købes til samme pris i dag Icon_e_wink
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)