Skidt oplevelse hos Knud P City Vest
Ja jeg skulle så ud og hente et led til en Oysterquartz til en bekendt hos Knud Pedersen i City Vest. Jeg har referencenummer und alles på uret og ved hvordan leddet ser ud og hvad det måler. Svaret lyder prompte og uden saglig argumentation: Vi skal ha uret ud for at vi kan hjælpe dig, da alle led ligger i nogle kasser og de er ikke mærket op med referencenummer. Høfligt spørger jeg om jeg ikke bare kan få lov at se kasserne, da jeg lynhurtigt kan spotte hvilket led jeg mangler ( fladt oysterled) og får et lettere irriteret svar om at det kan ikke lade sig gøre da leddene springer i 0.10 mm i størrelser og om jeg i øvrigt kender målet på leddet? Insisterende gør jeg opmærksom på at jeg godt kan se hvilket led det er jeg skal bruge hvis jeg får lov at kigge - Og at det led jeg skal bruge har målene xx,xx mm og i øvrigt er et generisk led med skruer til en ref 17000 Oysterquartz og derfor ikke springer i nogen intervaller - Svaret er igen det samme, vi skal ha uret ud....

Hvad helvede er det for en after sales service? Helt ærligt mand.? Det svarer til at jeg kører ind til Opel Danmark i min gamle Seat og beder om en forlygtepære til Opelen og ikke kan få den udleveret selvom jeg har registreringsnummer, stelnummeret og modelbetegnelse på bilen.

Vor herre bevares altså.....Jeg ved satme godt hvor jeg IKKE skal ha serviceret mine ure henne
Svar
Det er så vidt jeg ved normal procedure hos Rolex forhandlerne. Det samme gør Ragnar i Odense.

Så måske forhandleren er uskyldig i denne sag? Måske det kommer overfra.
Svar
Jeg har ikke en oplevelse at byde ind med selv, men har så sent som i sidste uge læst om en lign. sag i UK.
På TZ-UK var der en som havde nærmest en identisk oplevelse hos en Rolex AD.

Ikke desto mindre møg irriterende Icon_e_sad
Svar
Tyder jo på at det er dikteret ovenfra. Ikke noget der gavner mærket i mine øjne.
Svar
Citat:af Claus Tukjær » 16/10/2013 11:44

Det er så vidt jeg ved normal procedure hos Rolex forhandlerne. Det samme gør Ragnar i Odense.

jeg tvivler - Bestilte 5 minutter efter et led hos en anden dansk AD over telefonen, no problem. Sorry to say, men det er sgu ikke Rolex der dikterer dette, det er butiksejeren selv! Rolex dikterer sikkert at de ikke må sælge løse reservedele, men et LED? Come on?
Svar
Ok, men Knud P. er altså ikke de eneste Rolex AD der har den procedure.
Svar
Citat:f Claus Tukjær » 16/10/2013 14:01

Ok, men Knud P. er altså ikke de eneste Rolex AD der har den procedure.

Skal jeg ikke kunne sige, men jeg ringede efterfølgende til 3 forskellige og forespurgte. De to kunne nemt hjælpe uden videre og den sidste holdte ferie (og den AD er jeg SIKKER på også ville have hjulpet mig).... Sååeeh der er sgu ikke såå mange flere tilbage.

Sætter aldrig mine fødder i deres butik igen.
Svar
Det skal også siges at jeg tidligere har hentet et led hos Klarlund uden problemer.

Sendt via TapaTalk
Svar
Mon ikke det bunder i at de ikke udleverer dele uden at se at du faktisk har uret.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Kunde : Goddag. Jeg vil gerne købe et par bremseskiver til min bil

Sælger : Har du bilen med?

Kunde : Nej.

Sælger : Så kan jeg ikke sælge dem til dig. Icon_e_biggrin1
Mvh Kim 
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)