PAM392
Hej,

Jeg er ny i Panerai, og jeg har derfor et par spørgsmål til en model. Det er som overskriften siger en 392'er.

Er der nogen af jer, der har erfaring med denne model? Komfort, finish, over-all kvalitet og alt det andet. :-)
Hvordan er gensalgsværdien, når det nu er en 42mm og ikke en 44, som ellers er normen?
Svar
Som det er nu, så går folk efter panerai 44 mm

Jeg ville ikke satse på et 42 mm panerai, da jeg mener, at folk primært efterspørger 44mm på lige netop det mærke.
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Det var lidt det, jeg frygtede. Min arm er ikke stor nok til en 44mm, og da jeg ved, at det ikke bliver en keeper, så skal tabet helst ikke være for stort.
Svar
42 mm er på vej ind hos panerai så bare de nye 1940 kasser samt de er der et par radomir modeller som også er 42 mm

jeg tror selv 42 mm er det ny sorte især i østen
Svar
Icon_+1

Sendt via TapaTalk
Svar
Så den er ikke helt skidt at investere i for en kort årrække? :-)
Svar
Det er aldrig til at vide men jeg ville personligt ikke være bange for det.

Sendt via TapaTalk
Svar
Hvis du regner med at flipper det og lave lidt mønt, så er det nok ikke det ur du skal købe.
Svar
mqa Skrev:Er der nogen af jer, der har erfaring med denne model? Komfort, finish, over-all kvalitet og alt det andet. :-) Hvordan er gensalgsværdien, når det nu er en 42mm og ikke en 44, som ellers er normen?
Jeg har selv modellen og er fuldt ud tilfreds. Komforten er, på min arm, langt bedre end et 44mm.
Generelt tror jeg ikke, at man skal være bange for et 42mm Panerai - der kommer jo flere og flere modeller i den størrelse.
Svar
Der er et PAM 392 til salg her: [url]"http://itstime.dk/ure-til-salg/ad/salg,2/pam-392,761" onclick="window.open(this.href);return false;">http://itstime.dk/ure-til-salg/ad/salg,2/pam-392,761[/url]

Gad vide hvad det betyder, at uret er købt hos Officine Panerai Icon_e_confused
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)