Svar: 922
Tråde: 114
Modtaget Likes: 1,729 i 500 svar
Givet Likes: 1,689
gmt-geek Skrev:phrede Skrev:Som man har kunnet læse andet steds på forummet, søger jeg et afdæmpet og neutralt ur til at aflaste mit Submariner. Omega er det jeg helst vil, men so far har jeg ikke fundet noget der lever op til mine kriterier.
Kravene er ca 40 mm, afdæmpet udseende, mekanisk værk, og maks 6000 kr.
Kan det lade sig gøre i Omega er jeg lutter ører :)
Hej igen
Ja jeg har jo svaret på den anden tråd også....
Det korte svar på ovenstående er - NEJ!
- og ved at opgradere kravet til 40mm, så bliver det helt umuligt ikke bare pga. prisen men også pga. faktuel tilgængelighed sammen med det klassiske look du søger...
Vh. Jon
Hej Igen,
Jep jeg tænkte blot at jeg ville være på den sikre side og spørge i Omega forummet ;)
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"
•
Svar: 563
Tråde: 22
Modtaget Likes: 410 i 197 svar
Givet Likes: 951
Er de 40mm et ufravigeligt krav?
For omkring de 6000 er der måske et Constellation i stål med 55x caliber at finde. Det er så "kun" ca 35mm, men har du prøvet det?
Jeg vil mene, at man der kommer laaangt for pengene: Brandværdi og fra en god Omega periode, efter sigende et fantastisk urværk og klasse og kvalitet, der bæres diskret.
mvh Jens
•
Svar: 1,761
Tråde: 50
Modtaget Likes: 328 i 198 svar
Givet Likes: 72
Jens Skrev:Er de 40mm et ufravigeligt krav?
For omkring de 6000 er der måske et Constellation i stål med 55x caliber at finde. Det er så "kun" ca 35mm, men har du prøvet det?
Jeg vil mene, at man der kommer laaangt for pengene: Brandværdi og fra en god Omega periode, efter sigende et fantastisk urværk og klasse og kvalitet, der bæres diskret.
mvh Jens
Ingen problemer at finde klassisk Omega med kasse størrelse på ml. 34-36mm til den pris - MASSER af muligheder/referencer at vælge i mellem!
Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
•
Svar: 922
Tråde: 114
Modtaget Likes: 1,729 i 500 svar
Givet Likes: 1,689
Ja, desværre. Har prøvet et 38 mm i dag, og det er for småt. 40 mm kan jeg "leve" med ;)
Jeg slår til på Certina'et med den sølvfarvede skive!
Tak for inputs, gutter!
God weekend
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"
•