DBA suk......
Amehlbye Skrev:Nu arbejder jeg hos DBA - og bruger også DBA til at sælge -

Ja, der er mange krejlere - Men, de er alle steder, hvor der handles.
De er alle steder men mest på DBA Icon_e_wink Oplever det stort set kun på DBA.
Svar
dba er et online kræmmermarked.... der mødes kræmmere! Kan man ikke lide det er det ikke stedet at sælge.

Selvfølgelig er det dårlig stil at skambyde, men går den så går den. Jeg har indtryk af at mange på dba sælger fordi de mangler penge. Det er med andre ord mange gange købers marked. At skambyde en online butik som Claus er jo decideret tåbeligt, men hvor der er mange mennesker samlet er der også tåber (selvfølgelig ikke på urdebatten Icon_e_wink )

Jeg prutter oftest om prisen på dba, men jeg har pli nok til ikke at byde få brøkdele af udbudsprisen, som jeg også selv har oplevet mange gange ved specielt mobiltelefoner.
Omvendt sætter jeg altid prisen for højt når jeg sælger så der er plads til forhandling.

Lad være med at tage skambuddene personligt, men afslå dem hurtigt. Det gør jeg med "Nej tak" eller den lidt mere kække: "Du må videre"
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar
Claus Tukjær Skrev:
Amehlbye Skrev:Nu arbejder jeg hos DBA - og bruger også DBA til at sælge -

Ja, der er mange krejlere - Men, de er alle steder, hvor der handles.
De er alle steder men mest på DBA Icon_e_wink Oplever det stort set kun på DBA.

Jeg forstår heller ikke hvorfor DBA ikke går over til auktion som på ebay, eller i det mindste tilbyder det så man kunne vælge begge dele.
Måske DBA ikke er det rette sted at sælge dyre ure... der kigger revl og krat jo med...
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
maclerche Skrev:Jeg forstår heller ikke hvorfor DBA ikke går over til auktion som på ebay, eller i det mindste tilbyder det så man kunne vælge begge dele.
Måske DBA ikke er det rette sted at sælge dyre ure... der kigger revl og krat jo med...

- uden der skal gå for meget strategi i det - så tænker jeg, at det har været overvejet, men af den ene eller anden grund ikke fundet relevant Icon_e_wink
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Jeg overvejer også tit at stoppe med at annoncere der, men der er mange almindelige mennesker der ser mine annoncer derinde, som måske ikke kender til CT-Watches.dk eller ItsTime.dk
Svar
Skal du ud til det helt brede publikum (læs: ikke urtosser) er der ikke rigtig nogen vej udenom DBA.
Svar
KimT Skrev:Skal du ud til det helt brede publikum (læs: ikke urtosser) er der ikke rigtig nogen vej udenom DBA.

det er nemlig korrekt - 1.2 mio brugere -
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Uden at arbejde på dba Icon_e_wink
Må jeg give andres ret hvis i ikke tror mig så prøv gul og gratis Icon_scared
Så skal i se useriøse henvendelser Icon_crazy
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Hej

Har i nogen erfaring med at sælge på QXL.dk? Her kan man sætte en mindstepris, som varen ikke bliver solgt under. Jeg ved dog ikke, om de har nok brugere til at "løfte" en god auktion.

Mvh.
Mangler du et ur til familiens yngste? Flotte ure fra Noon Copenhagen
Svar
Kan tjekke hvor mange brugere QXL har på mandag

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Anders 

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)