Svar: 1,986
Tråde: 66
Modtaget Likes: 13 i 11 svar
Givet Likes: 0
Modellen indeholder en del lækre elementer, så som pusher designet, men når der så går US-show-off i den, mister det en del hos mig. Men hvis det røg forbi biksen ville det da nok komme på armen
/Mads
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
For dem der er interesserede har Howard (Timezones AP Moderator) skrevet lidt om arrangementet hvor uret blev lanceret [url]"http://forums.timezone.com/index.php?t=tree&goto=6621719&rid=21282#msg_6621719">http://forums.timezone.com/index.php?t= ... sg_6621719[/url]
Sendt via TapaTalk
•
Svar: 1,515
Tråde: 165
Modtaget Likes: 560 i 257 svar
Givet Likes: 117
Stensbjerg Skrev:For mig bare endnu et i deres uendelige række af le modeller som jeg personlige syntes udvander mærket,
Tja, det er der en del, der mener, men mærkets fremgang er ikke til at tage fejl af:
"The consensus seemed to be that this piece would expand the client base for AP even more, whose average age is a full 10 years younger than a decade ago. Markets in a number of countries have exploded for the brand, and they have grown nearly 20 times annual revenue in the US since the first Limited Edition Offshore was produced 14 years ago. That watch, those results...rule breaker." (Fra TimeZones omtale)
AP har faktisk begrænset udgivelserne af LE til formentlig fem om året. Om det er meget eller lidt er op til den enkelte....
JK
•
Svar: 1,986
Tråde: 66
Modtaget Likes: 13 i 11 svar
Givet Likes: 0
Jeg har også et lidt ambivalent forhold til AP og deres (mis)brug af LE modeller i ROO serien. Mit puristiske hjerte siger det er for meget, men omvendt giver det også AP og ROO serien en dynamik og aktualitet jeg i den grad savner fra andre af de store brands, som kan virke for kedelige, klassiske og statiske. At man har dedikeret ROO serien til disse mere eksperimentielle modeller og holder den klassiske RO serie ude af LE-gamet (pånær meget få undtagelser) syntes jeg er en fin strategi, som ikke sværter hele AP brandet ind i "Hublot-LE-strategi". Set med forretningsmæssige øjne er det super smart, da man dermed formår at sprede kundesegmentet bredere ud med modeller, der matcher alles behov. At det så måske koster lidt hard-core purister, der afskyr alt nyt og eksperimentiel horologi, tror jeg godt AP kan leve med når de kigger på bundlinjen og gruiner hele vejen til banken
/Mads
•