IWC Mission Earth
jeg synes faktisk den er ret fed - men, ikke en man ser så meget på gaden i kbh :(

sikkert jf en tråd herinde om, at vi er konservative i vores ur-valg Icon_question

om ikke andet, så synes jeg den er ret fed - og så har en faktisk et ret godt værk og forarbejdningen er sikkert ganske top klasse.

sååååå, ud med Panerai 112 og ind med Mission Earth ?
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Fedt ur og passer størrelsen dig ville jeg personligt vælge det fremfor 112´eren.
Jeg glæder mig til lidt billeder Icon_e_biggrin1
Svar
På én måde synes jeg, at designet er dødssygt, men alligevel er jeg ret vild med det, for det emmer af diskret luksus, og så er det skønt, at man næsten aldrig ser det...

Hvis prisen var "rigtig", og jeg havde penge på kontoen, kunne jeg helt klart godt finde på at slå til!
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Jeg har haft en ME. Mit råd til dig er at prøve det på armen før køb. Jeg synes det synede meget stort selv om den "kun" er 46mm.
Meeeen skiven er flot og gummiremmen er meget lækker.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Da jeg aldrig har været til Panerai, er valget let for mig, især da jeg er blevet virkelig begejstret for IWC.
Jeg er personligt meget glad for designet på bl.a. Mission Earth. Det er lækkert både på Croc-rem og på lænke. Faktisk er det et af de få "moderne" kantede ure jeg synes om (sammen med AP RO).

Mine eneste 2 forbehold over for Mission Earth er:

- størrelsen, svjh. er den 46mm, lidt for stort til mine smalle håndled.
- værket, som jo ikke er det samme lækre som på Big Ingenieur - IWC eksperterne må rette mig her, hvis jeg tager fejl.

Det sidste punkt (hvis jeg husker rigtigt) behøver jo ikke være relevant for dig? men jeg kigger selv på, hvad mit IWC nr. 3 skal være, og jeg har besluttet at det skal være med 7 darys automatik værket.

God jagt

Peder
Svar
Ja det skal helt sikkert prøves på - især da det oftest virker større

Værket er deres egen inhouse 80000 cal, som er et af deres mest robuste (hvilket det velkomst skal være til et sports ur) :)

Må se om jeg kommer ind til byen inden det er solgt :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Nåe ja - har set det 8tror jeg nok) Og prisen var da ikke urimelig.

Held og lykke
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: