Citizen pingo foreslag til rem?
Jeg har lige købt mig et pingo, og kunne godt tænke mig noget andet remværk, ene og alene fordi jeg syntes den original gummi rem virker lidt brutal til mit lille håndled;)

Jeg går med tanken om flere forskellige varianter, såsom canvas, NATO eller gummirem i 24 mm, kan bare ikke finde the one and only match. Er yderst taknemmelig for foreslag "help please" ;)

Hilsen Tom.
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Hej Tom :-)

Tillykke med et super ur ! :-)

En kraftig NATO rem er også fint til uret - men for ca en tusse, kan du købe en original lænke til uret, hvor der endog er mikrojustering i spændet.

Her er et billede af min:

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Hej Peter;) tusinde tak for indlægget + billede, ser rigtig godt ud, kunne helt sikkert godt være en løsning hvis der ikke dukker noget rem op i nær fremtid:up:

Hilsen Tom.
Svar
Er der nogen som kan nikke genkendende til en original Citizen canvas rem 24mm??

Hilsen Tom.
Svar
Jeg har fra dag et brugt denne todelte rem som jeg købte hos Claus (CT-Watches) og jeg er meget tilfreds med den.
Han har dem ikke længere, men kan helt sikkert fortælle for de kan findes.

İmage

İmage
Svar
Kim den ser jo vildt fed ud, det er præcis noget i den retning jeg søger, må prøve at høre Claus hvor de kom fra;)

Hilsen Tom.
Svar
T.Hansen Skrev:Jeg har lige købt mig et pingo, og kunne godt tænke mig noget andet remværk, ene og alene fordi jeg syntes den original gummi rem virker lidt brutal til mit lille håndled;)

Jeg går med tanken om flere forskellige varianter, såsom canvas, NATO eller gummirem i 24 mm, kan bare ikke finde the one and only match. Er yderst taknemmelig for foreslag "help please" ;)

Hilsen Tom.

Hej Tom

Her er lidt muligheder

[url]"http://www.kronometer.dk/alle-1/watchwinders/natorem-til-ve-expedition-sort-hvid.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.kronometer.dk/alle-1/watchwi ... -hvid.html[/url]

Der er også mulighed for noget i Silikone.
Svar
10watches.com har nogle to delte nato remme der minder lidt om den Kim T har posted pics af.
Svar
Elfenbenet Skrev:10watches.com har nogle to delte nato remme der minder lidt om den Kim T har posted pics af.

Fedt, tusinde tak for linket:up:

Hilsen Tom.

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)