Hvilket Panerai er det jeg gerne vil have?
Brugtpriserne på Panerai er høje på de billige modeller. Sagt på en anden måde. Forskellen i ny og brugtpris er lav, så fordelen ved at købe brugt er ikke så stor. Chrono24 afspejler prisniveauet som følger efterspørgslen, så der er ingen smutvej til billigere ure desværre.

Der findes ca. 250 forskellige Panerai modeller, så vi kan ikke have alle modeller på lager og det du måske finder interessant syntes andre måske ikke om. Men alt kan skaffes Icon_e_wink

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
Så var det desværre som jeg frygtede :D Og jeg er primært på udkig efter de billige modeller (000,112 og 176)

Men så må jeg nok lede efter penge til et helt nyt et :)
Svar
Du skal da bare købe mit 112 :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Jamen så står jeg jo i samme dilemma igen, jeg vil hellere købe en sprit ny 176 til 34.xxx .- end en brugt 112 til 39.xxx.- :D
Svar
Nu koster min 112 ikke 39.000 :) - du kan finde den på den blå avis eller herinde under salg af ure

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Er problemet med de høje priser på de brugte populære modeller ikke, at man ikke bare kan købe dem fra nye? Jeg mener Klarlund har da ventetider på op til 2 år på 176/177 og mig bekendt flyder det ikke med nye ure andre steder heller.
Så det er vel et simpelt spørgsmål om udbud og efterspørgsel.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)