Hvis Rolex kørte Tudor stilen...
#11
Mester Skrev:Følger selv med på denne side på Instagram. Der er mange fine ure jeg aldrig har set. Er det prototyper eller hjemmebyggede ??

Nogen der modder dem Icon_e_ugeek


/Jon
/ JH
Svar
#12
jlhansen Skrev:
Mester Skrev:Følger selv med på denne side på Instagram. Der er mange fine ure jeg aldrig har set. Er det prototyper eller hjemmebyggede ??

Nogen der modder dem Icon_e_ugeek


/Jon

Hmm så må man da ha styr på tingene og rigeligt med ure og vælge i mellem. En tanke der ligger langt fra min verden.
Svar
#13
jlhansen Skrev:Synes denne boldgade ville klæde Rolex meget - Så kunne man måske også slippe for at skulle smide £15K for en modded version, hvor kronerøret ligner noget der er løgn!?? Icon_e_surprised
Forstår ikke de ikke har fået dette til at spille bedre...

Når det så er sagt, så tror jeg aldrig at nyproducerede ure vil klare sig ret godt i min urkasse, sålænge der stadig er forskel på dem og de oprindelige klassikere. Keramisk indlæg, safirglas osv. smadrer for mig vintagestemningen fuldstændig. Prøv i stedet at forestille sig, hvis Rolex genproducerede nogle af de mest populære referencer 1:1, som de lavede engang. Så tror jeg, at det ville være potentiale i noget nysalg! Icon_party

En 1:1 replica af deres gl. modeller ville smadre hele den hypede aura og prestige der er om deres vintage segment, og personligt ville jeg drage mod Schweiz udstyret med fakkel og høtyv, hvis de begyndte på det Icon_evil Min interesse for vintage Rolex ville falde til nul hvis enhver tosse kunne købe et sprit ny ur magen til et 40-50 år gl. vintage Icon_mad

Men det gør de ikke og så er jagten på de fine vintage eksemplarer stadig intakt.

Jeg tror årsagen til det bøvl med at få krone og kronerør til at matche og passe skyldes brugen af NOS ref. 6538 kroner. At få sådan en satan tilpasset 114060 kronerøret er lidt en udfordring. Mon ikke de har skullet total modificere kronerøret med anden ø og gevind for at få de gl. kroner til at passe og slutte tæt?

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
#14
Hej Mads.

Det har du givet vis ret i, tror et kort sekund, at jeg blev blændet ved tanken om at kunne gå til en AD og se alle de modeller, jeg drømmer om om natten Icon_drunken

Men det ville med garanti blive en skuffende omgang - Ikke mindst som du siger, fordi det vil dræbe drømmen om og jagten på det, ikke alle andre har!


Det ville i øvrigt nok heller aldrig ske uanset, uden at de i dag ville producere modellerne i mindst 2:1 ;)


/Jon
/ JH
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)