Det var sådan en.....
AP jeg ville have hvis jeg skulle have en:

[url]"http://itstime.dk/ure-til-salg/ad/salg,2/audemars-piguet-royal-oak-ref-15100-le-450-stk,719" onclick="window.open(this.href);return false;">http://itstime.dk/ure-til-salg/ad/salg, ... 50-stk,719[/url]

Jeg har ikke prøvet en, men tror den lige præcis har den størrelse jeg holder af til ure jeg bruger som Dress.

Lidt ærgerligt at der ikke er papirer til den, men ...... jeg har nu heller ikke lige skillingerne her i eftermiddag Icon_e_surprised

Mads hvis du har tid og lyst kunne jeg godt tænke mig at se den fotograferet på arm og evt. sammen med et Rolex Date Just, men ellers ser jeg jo nok en ved lejlighed.

vh Baun
Svar
Sjovt nok tænkte jeg også på dig da jeg så Mads havde den på vej ind.
Svar
baun Skrev:Lidt ærgerligt at der ikke er papirer til den, men ...... jeg har nu heller ikke lige skillingerne her i eftermiddag Icon_e_surprised

Set med samlerøjne er det ærgerligt, at det oprindelige tilbehør ikke følger med i handlen. Dog er det et nydeligt ur, hvis du alligevel skal beholde det. Såfremt det ikke skal sælges videre, da er det blot 'samlergenet' som skal undertrykkes.
Svar
Nu er den jo heller ikke HELT uden dokumentation..... Extract from the Archives direkte fra AP er vel også en slags dokumentation..
Svar
MortenKN Skrev:Nu er den jo heller ikke HELT uden dokumentation..... Extract from the Archives direkte fra AP er vel også en slags dokumentation..

Ja det er ikke fordi jeg er i tvivl om at uret er 100% ok på alle punkter. Og havde jeg lige så meget lyst at jeg ikke kunne undvære det ville jeg nok også slå til alligevel. Dog, pengene kan jo kun bruges en gang - hvis man forventer at beholde uret, så man skal jo lige overveje lidt.

...... og så var det jo egentlig en IWC der stod på dagsordenen, som næste "ikke Omega samling køb" Icon_mrgreen

vh baun
Svar
Baun jeg fikser lige et par billeder i morgen. Kan godt være papirerne mangler, men havde certifikatet været der var prisen så også 10-12 k højere. Prøv at søg på ref 14790 som ligger på 45 k for et godt brugt komplet. Uret står kniv skarpt, så isoleret set på uret er det virkelig i samleværdig stand. Sammenligningsbilleder i morgen... Icon_e_biggrin1

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
Hej Mads,

Hvordan sidder den på armen? Jeg synes, at 15400 føles ekstrem stor, så måske er der også lidt med denne.
Svar
Mon ikke den som de andre RO føles større end mm angiver. Denne er 36mm hvilket svarer til et 40mm Rolex på armen (tror jeg)
Jeg er helt enig i at 15400 virker noget større end de 41mm det er opgivet til. For mig er det at sammeligne med andre ure på 43/44mm på armen.
Men igen som vi har talt om så mange gange spiller designet en stor rolle og ikke nødvendigvis kun mm. hvilket RO´en viser meget tydeligt IMHO
Svar
Det var også min første indskydelse. :-)

Det er bare et super fedt design. Jeg mangler stadig at prøve 39mm udgaven, og den har jeg en formodning om vil sidde perfekt. Denne 36mm model er også meget interessant.
Svar
Det er jo i virkeligheden plat umuligt at vurdere størrelsen uden at have uert på armen.

Efter en sommer hvor jeg har dyrket lidt større ure end jeg plejer. Ploprof og HV er jeg tilbage til behagelige dressure og må konstatere at for mig skal uret ikke være større en højest nødvendigt uden at se forkert ud.... Og hvordan det ser ud er i meget høj grad en vanesag.

Vh baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)