Artikel med Baun
Har lige stået og læst den fremragende artikel.
Gode billeder og et rigtig godt indblik i Per`s urverden.
Mvh Palle
Svar
Og jeg kan lige tilføje at samme indlæg er i Fyns amts avis , hvilket er rigtig godt for os hernede på Sydfyn ,hvor det er den foretrukne avis Icon_e_biggrin1 (har ikke fået læst artiklen endnu men ser frem til det .)
Svar
For artikel, Baun. Tillykke. Kan du ikke tage nogle skarpere (måske ensides) billeder - eller bruge en skanner - så vi uindviede, men kraftigt interesserede, kan læse artikel?
Svar
Formatet er for stort til min scanner, men bedre billeder..... Jo, det kan jeg jo nok odt Icon_drunken

Vh baun
Svar
Så mener jeg det skulle kunne læses. der er et overlap op de sidste 3 billeder, men det må I altså leve med. God fornøjelse Icon_e_biggrin1

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

vh Baun
Svar
Jeg er verdensberømt på Fyn.....

Jeg deltog i Fodslaws jubilæums march i lørdags i Odense. Vildt fremmede mennesker kom hen til mig 4 gange med et gammelt Omega Vintage ur på armen og ville snakke om det - jeg var jo ham den skøre samler fra avisen.

.... og så har jeg fået en mail også - faktisk med et meget spændende omega som jeg ikke kendte eksistensen af. jo kasse og værk, men skiven har jeg ikke set på denne model før. Kaliber 1040 med sejler skive.

Nogen der kender den?

İmage

vh baun
Svar
Du er One of A Kind Baun.

Superflot avisartikel.
Svar
baun Skrev:Nogen der kender den?

İmage

vh baun

Så må lærebassen jo hjælpe dig :-)

og tillykke med artiklen

Mvh. Thomas

[url]"http://forums.watchuseek.com/f20/omega-seamaster-yachting-real-192587.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://forums.watchuseek.com/f20/omega- ... 92587.html[/url]

İmage
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
Tak Thomas.....

hvad skal vi gætte på sådan en koster idag? Over 15 K ?

vh baun
Svar
Hvornår ser man dig i et aftentalkshow på den førende landsdækkende kanal? Eller måske dit helt eget program: -Fra Bienne til Nyborg-, med undertitlen: skift ur når du skifter sko
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)