Den er svær pga det forhold jeg altid har haft til POeren,men jeg har stemt ud fra hvis jeg skulle have et af dem og gå med og har taget stilart samt pris
med ind i overvejelse om hvor min stemme så skulle ligge,derfor har jeg valgt den gamle model.
Hvis det var med en økonomi hat på ville jeg bare tage den nye da den vil kunne indbringe flest mønter når jeg solgte den med det samme igen,
derfor mener jeg også det er lidt svært med sådan en afstemning på 2 ure der er et så stort prisgab,
tror mange vil tage money briller på og sige jeg napper den nye.
Grunden til at jeg tager den gamle er
1 jeg mener uret er mest tro med dets diver design hvis man vil lave et tool ur og et dykkerur er vel nok det mest udbredte toolur i verden så er glas bagkassen bare forkert i mine øjne,uanset hvor meget man ønsker at vise sit nye "inhouse" værk så gør glas trækket at man gå en anden vej end tool med uret.
2 Uret har generelt en fin value for money du får meget kvalitet for pengene og det vil ikke svigte dig på nogen måde,
i disse tider vil det kunne gå til alt slags tøj og i alle miljøer vi almindelige dødelige udsætter os selv for.
Den nye er opdateret grundigt på de 2 steder hvor jeg altid har ment den gamle haltede i forhold til nyprisen (lynetten og værket)
det koster så også en pæn del mere end det gamle jeg tror de hænger en stor del af dette op på det nye værk,jeg tror ihvertfald ikke de andre opdateringer
kan koste noget der kan retfærdigøre den højere nypris på helt samme måde.
Jeg har ikke set den nye model IRL men efter hvad jeg har læst og er blevet fortalt er den virkelig lækker,
spørgsmålet er så om den virkelig er mere prisen værd det er jo som Joepete siger op til enkelte at afgøre,selv er jeg ikke helt overbevist også fordi at den
med den nye pris bevæger sig op blandt nogle andre ure/mærker som også laver noget virkeligt lækkert,men jeg tror der kan laves nogle gode brugt handler
på den nye model når først det har været på markedet i et par år