Afstemning: Du har to PO´ere i kassen, men du kan kun beholde den ene. Hvilken beholder du?
1. Jeg beholder den nye version med cal. 8500, keramisk krans og lænkeled med skruer
2. Jeg beholder den gamle version med cal. 2500 og Hippocampus på bagkassen
[Vis resultater]
Afstemningen lukkes på: 01-01-3668

Hvilken PO ville du vælge?
Den nye PO med cal. 8500, keramisk krans og lænkeled med skruer
İmage
İmage

Den gamle PO med cal. 2500 og Hippocampus på bagkassen
İmage
İmage
De venligste hilsner, John
Svar
Skal vi stemme uden hensynstagen til pris oder was? Icon_e_wink

Hvis prisen ikke er et issue, vil jeg klart beholde den nye udgave. Konkret vedr de to POer, du har, synes jeg bedst om det skivelayout, hvor der er røde tal - altså endnu et "plus" til cal 8500-uret.
Svar
Jep, bare stem på det ur, som du selv ville vælge fra kassen af de to Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar
Hvis jeg havde begge to, så ville jeg uden tvivl beholde PO8500. Som du selv har skrevet i din fine sammenligning, så er kvaliteten lige øget lidt på flere forskellige områder. Stod jeg på den anden side, og skulle til at købe en af de to, så ville jeg tage PO2500 - mest fordi jeg ikke synes, at jeg vil betale en merpris på ca 10k for de foretagne forbedringer.

Så det er jo lidt paradoksalt - ville vælge den gamle, hvis jeg skulle ud og købe, men beholde den nye, hvis jeg havde dem begge Icon_e_confused
MVH Jesper
Svar
Hej
jeg ville beholde den nye po 8500 bla pga. de forbedringer der er kommet...

mvh hr.holm
Mvh Hr.holm
Svar
Skulle jeg være så irriterende at have begge to ( Icon_e_wink ) så ville jeg beholde den nye. Bl.a på grund af de forbedringer der er kommet.
Men havde jeg ingen af dem, så ville jeg sandsynligvis købe Cal 2500 og så på sigt opgradere den. Cal2500 er jo på ingen måde et dårligt ur og det bliver det ikke pga en ny model.

Så, jeg ville beholde den nye.
Obsessed is just a word, that lazy people use to describe the dedicated!
Svar
Jeg stemte: 2. at du beholder den gamle. Så kan du sende den nye til mig og så slipper du for at tænke mere over det Icon_crazy
Svar
Jeg har valgt at stemme på den gamle model, syntes at den er pænere og her tænker jeg på den sorte farven på lynette, den passer bedre til dailen på den gamle model.. Kan også bedre lide den faste bagkasse, som er fantastisk på den gamle model:-)
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
Den er svær pga det forhold jeg altid har haft til POeren,men jeg har stemt ud fra hvis jeg skulle have et af dem og gå med og har taget stilart samt pris
med ind i overvejelse om hvor min stemme så skulle ligge,derfor har jeg valgt den gamle model.

Hvis det var med en økonomi hat på ville jeg bare tage den nye da den vil kunne indbringe flest mønter når jeg solgte den med det samme igen,
derfor mener jeg også det er lidt svært med sådan en afstemning på 2 ure der er et så stort prisgab,
tror mange vil tage money briller på og sige jeg napper den nye.

Grunden til at jeg tager den gamle er
1 jeg mener uret er mest tro med dets diver design hvis man vil lave et tool ur og et dykkerur er vel nok det mest udbredte toolur i verden så er glas bagkassen bare forkert i mine øjne,uanset hvor meget man ønsker at vise sit nye "inhouse" værk så gør glas trækket at man gå en anden vej end tool med uret.

2 Uret har generelt en fin value for money du får meget kvalitet for pengene og det vil ikke svigte dig på nogen måde,
i disse tider vil det kunne gå til alt slags tøj og i alle miljøer vi almindelige dødelige udsætter os selv for.

Den nye er opdateret grundigt på de 2 steder hvor jeg altid har ment den gamle haltede i forhold til nyprisen (lynetten og værket)
det koster så også en pæn del mere end det gamle jeg tror de hænger en stor del af dette op på det nye værk,jeg tror ihvertfald ikke de andre opdateringer
kan koste noget der kan retfærdigøre den højere nypris på helt samme måde.

Jeg har ikke set den nye model IRL men efter hvad jeg har læst og er blevet fortalt er den virkelig lækker,
spørgsmålet er så om den virkelig er mere prisen værd det er jo som Joepete siger op til enkelte at afgøre,selv er jeg ikke helt overbevist også fordi at den
med den nye pris bevæger sig op blandt nogle andre ure/mærker som også laver noget virkeligt lækkert,men jeg tror der kan laves nogle gode brugt handler
på den nye model når først det har været på markedet i et par år Icon_e_wink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Jeg har tænkt hvilken ville jeg købe og jeg har valgt den gamle model.
Pga pris, bagkasse, bærekomfort.(klart det bedste ur på armen, ever!!)

Men bevares, kunne jeg frit vælge uden at skulle tage hensyn til pris, ville jeg nok vælge den nye...
(selvom jeg synes dens pris er lidt hypet!)
/SK
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)