Hvilken ny beater?
Hello!

Efter 3 dages sprit på Mallorca sidste weekend kostede mere end et Sevenfriday, som jeg havde overvejet, så må jeg desværre lige omlægge mine planer for en stund Icon_rolleyes

Jeg vil gerne have en billig beater, som jeg kan bruge til alt det "hårde" arbejde. Byture, arbejde, etc. Jeg har kigget lidt på noget Seiko af en art, men jeg kan simpelthen ikke blive klog på hvad det skal være.

Jeg har følgende krav:
Diver
+45mm
Lænke
Mekanisk

Prisniveau: 2.000-2.500.

Pingo er ikke min smag.

Jeg er godt klar over budgettet er pænt skrabet med de krav, men hvad vil I foreslå? Icon_e_smile
Svar
Jeg ville nappe et Seiko Monster på lænke.

SK779K3

Fedt ur Icon_hello
Mvh Kim 
Svar
Avantismo Skrev:Jeg ville nappe et Seiko Monster på lænke.

SK779K3

Fedt ur Icon_hello

Billeder, info? Ved du om det er noget danske forhandlere ligger inde med eller skal jeg ud på nettet og finde et? Eventuel hvad den danske vejledende pris er?
Svar
En hurtig google søgning på Seiko dykkerur vil give dig svaret.

Koster vidst ca 2800,- på gummirem vejledende

Kan godt købes via dansk forhandler.
Mvh Kim 
Svar
Monster måler kun 42 mm.....
Svar
Claus Tukjær Skrev:Monster måler kun 42 mm.....

Pis! Har du nogen gode ideer? En skam det Solar du har på din side ikke er mekanisk, ser meget kinky ud! Icon_e_biggrin1
Svar
Brug lidt ekstra og land en Sumo, Mikkel. Den har en god størrelse, en fin finish og kan tåle at blive brugt. Samtidig blegner den ikke ved sammenligning med dyrere ure, og du vil dermed være glad for at have den som beater Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar
Hvad med et Seiko Frankenmonster? Jeg er super glad for mit. Her med gummirem, men fås også med lænke Icon_cool .

İmage
Svar
Denne her Seiko (baby tuna) passer også godt på dine krav med sine 47mm i diameter, mekanisk værk og på lænke.

İmage

eller fankenmonster på lænke
İmage
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
Tak for jeres gode bud! Sumo'en er faktisk super fed, den skal i hvert fald med i overvejelserne! Baby tuna'en er dælme også lækker - hvilket ref nr kan jeg søge efter - kan det passe det er SRP227? Det tiltaler mig at den er 47mm !

Kan det passe lænken på sumo'en er ret smal eller er det billederne som snyder? Icon_e_smile
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)