Er denne kommet til DK? GP Chrono Hawk
#21
Hvis JLC NS er noget, kender jeg en der har et til salg Icon_e_wink
Svar
#22
Jeg ville altså se mig om efter et brugt BI, du har om nogen armen til at bærer det!
Svar
#23
Helt klart et Seawolf, Kenn Icon_e_smile
Venligst
Rasmus


"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
#24
Wauu. Tusinde tak for det indsigtsfulde svar, Faurschou.

@Fifty Fantoms. Jeg har kigget på uret flere gange, og det ser fedt ud. Fås vist fra lidt over 40k (edit: denne pris var vist noget optimistisk) og opefter. At mærket går under radaren er et plus, men måske uret er lidt for konservativt i sin fremtræden til mig. Spændende at du har et ur fra producenten på vej. Glæder mig til at læse og se mere.

@JLC NS: Jeg overvejede kraftig dette ur, da jeg læste, at Kim ville sælge sit (som nu er til salg hos Bo). Mindes dog at have læst Kim skrive, at uret er svært at sælge, og jeg er ikke parat til at købe endnu en keeper. Slet ikke hvis uret bliver det imod mit ønske.

@Ploprof: Uret er FOR distink til mig. Det er stort på den dårlige måde IMO - som i 'klodset'.

@Big Ingenieur: Jeg har tidligere været meget tændt på dette (og ME), men urene gjorde ikke så meget for mig, da jeg fik dem på armen. Så skulle det da lige være den superfede guldmodel, som du har, men det har jeg ikke $ til. Har kigget lidt på Plastiki, men tilkøbet af en lænke gør, at uret bliver for dyrt, synes jeg.

Jeg var forbi Klarlund i dag for at hente mit PAM305, som er blevet justeret. Her så jeg et par lækre ure, som lige var mig, hvis de bare havde automatisk optræk.

(På forhånd undskyld den elendige billedkvalitet - det var disse billeder eller ingen.)

PAM422
İmage

PAM372
İmage

PAM305, PAM372 og PAM422
İmage

Jeg så også et ur, som jeg har spurgt ind til her på forum, men som ikke er mig, som jeg formodede.
İmage

Jeg fik et par kataloger med Panerai Special Editions - samt en rigtig god snak, som varede mere end en time - så nu er der noget at savle over, når drengene er lagt i seng.
İmage
Svar
#25
Ralle Skrev:Helt klart et Seawolf, Kenn Icon_e_smile

Henset til det forhold, at Kenn tidligere har haft et Steelfish, som ikke adskiller sig væsentligt fra Seawolf, tror jeg ikke at glæden vil være langvarig. Icon_e_smile

Sociologen Skrev:Wauu. Tusinde tak for det indsigtsfulde svar, Faurschou.

@Fifty Fantoms. Jeg har kigget på uret flere gange, og det ser fedt ud. Fås vist fra lidt over 40k og opefter. At mærket går under radaren er et plus, men måske uret er lidt for konservativt i sin fremtræden til mig. Spændende at du har et ur fra producenten på vej. Glæder mig til at læse og se mere.

@Big Ingenieur: Jeg har tidligere været meget tændt på dette (og ME), men urene gjorde ikke så meget for mig, da jeg fik dem på armen. Så skulle det da lige være den superfede guldmodel, som du har, men det har jeg ikke $ til. Har kigget lidt på Plastiki, men tilkøbet af en lænke gør, at uret bliver for dyrt, synes jeg.

Tak for de venlige ord, Kenn. Icon_e_biggrin1

Blancpain skal ses med fingrene, inden man konkret tager stiling til det. Icon_e_wink Jeg har haft flere gennem fingrene og det er bestemt et bekendtskab værd. Du har imidlertid ret fsva. Blancpain's 'franske udtryk' (min faste sælgers betegnelse).

Jeg har bestilt en 'vanskabning' (kærligt ment) denne gang, da det er længe siden, at jeg har købt et kompliceret ur. Uret kommer med høj sandsynlighed ikke til at falde i folks smag, men henset til dets funktioner, design og evner - it's a force to be reckoned with.

Her har du forresten et skud af et Blancpain ur, der er identisk (bortset fra materialet) ift. den, som jeg anbefalede i mit forrige indlæg.

İmage
Svar
#26
Flot BP FF du har billede af der Faurschou. Det minder lidt om noget jeg har på vej Icon_e_wink
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#27
KlausM Skrev:Flot BP FF du har billede af der Faurschou. Det minder lidt om noget jeg har på vej Icon_e_wink
Mvh
Klaus

Uha... Spændende! Icon_e_wink Icon_e_biggrin1

Hvornår forventer du at kunne spænde dit om håndleddet? Jeg skal vente i ca. 1½ månede endnu. Icon_e_smile
Svar
#28
I næste uge hvis alt forløber som forventet Icon_e_biggrin1 Det er SS udgaven og den kommer fra Holland. I går opdagede jeg så at Hvelplund er blevet BP forhandler og det er jo bare perfekt skulle der være noget der skal ordnes på garantien, ja eller senere.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#29
Det viste Fifty Fanthoms er eddername lækkert. Det er vist uden for diskussion. #smukt#
Svar
#30
KlausM Skrev:I næste uge hvis alt forløber som forventet Icon_e_biggrin1 Det er SS udgaven og den kommer fra Holland. I går opdagede jeg så at Hvelplund er blevet BP forhandler og det er jo bare perfekt skulle der være noget der skal ordnes på garantien, ja eller senere.
Mvh
Klaus

Det lyder dejligt! Icon_e_biggrin1 Icon_drinks Jeg ser allerede frem til at læse om din reaktion på det, da Blancpain er undervurderet i Danmark. Desuden formår de at levere fine kvalitets ure, som i og for sig er unikke ift. andre på markedet.

Fik du lænken med i handlen? Icon_e_smile

Jeg er normalt ikke fan af lænker, men jeg overvejer kraftigt at købe en lænke til mit ur.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)