Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
Givet Likes: 0
Jeg kigger i øst og vest efter mit kommende ur, men jeg må indrømme, at jeg savner et Breitling, efter jeg solgte mit Steelfish. Det er dog demotiverende at se, hvor billig Breitlingure er i USA kontra Danmark/EU. Jeg har været i kontakt med en engelsk forhandler, som har tilbud mig et SeaWolf Avenger II på den nye lænke til ca 25k alt inklusiv. Vist nok en ok pris, men stadig ikke i nærheden af priserne i USA, som er 3/4 heraf (ja ja, selvfølgelig ekskl. afgifter, men alligevel)...
•
Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
Jeg er også træt af at betale 20% i moms af min fortjeneste, men sådan er det.....
•
Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
Jo jo, verden er, som den er, men derfor kan vi vel godt diskutere den? Dette er trods alt et 'debat-forum'.
•
Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
Der er jo ikke rigtigt noget at diskutere?
•
Svar: 778
Tråde: 107
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Jeg kan 100% godt følge dig, Kenn...
Jeg synes også, at det er ganske kreperligt, at man i fx USA kan få præcis de samme produkter til en betydeligt lavere pris end herhjemme, og jeg indrømmer også gerne, at jeg fra tid til anden falder for et ur, som jeg faktisk ret godt kunne tænke mig at smide penge efter, men når jeg så ser prisen i USA, mister jeg fuldstændig lysten til at købe uret, da jeg - fordi jeg bor i denne del af verden - skal punge ud med meget mere, hvilket bliver over mit lig.
Venligst
Rasmus
"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
•
Svar: 1,173
Tråde: 0
Givet Likes: 2
I bør tage priserne med et gran salt, idet der er en række forskellige faktorer som spiller ind i denne sammenhæng. Dernæst vil jeg være forsigtig med at købe et brugt Seawolf eller Steelfish, da de betegnes som 'super fakes' (easy to replicate accurately).
•
Svar: 7,823
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,356 i 1,337 svar
Givet Likes: 1,828
Man kan sagtens være ked af de udgifter som der ligger i at bo i DK der i blandt de høje afgifter,
men glem nu ikke at de er med til at betale for goder som du bla. ikke få af staten i USA.
Jeg syntes på mange måder at USA er et fedt land men der er også rigtig mange ting ved det jeg finder helt hen i vejret,
blandet andet den måde de behandler de svageste på og jeg tror rent faktisk de misunder os for den måde vores samfund er strikket sammen,
det er i hvert fald det indtryk jeg har fået når jeg har talt med folk derover fra.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Det er også UDELUKKENDE de lave priser på fx ure, biler og musikudstyr, som jeg "misunder" amerikanerne  Jeg ville ønske, at Danmark blev en republik, men ellers ønsker jeg på INGEN måde, at vi skal have amerikanske tilstande i Danmark.
Venligst
Rasmus
C.V. Jørgensen
•
Svar: 7,823
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,356 i 1,337 svar
Givet Likes: 1,828
Enig nedlæg dukkehuset og nulstil palæstina grænserne til det oprigtige oplæg,
så tror jeg at vi ville have en bedre og mere fredelig verden.
Ikke at jeg tror noget af det vil ske.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Dukkehuset er et smadder godt ord for Kongehuset  Dejligt at høre, at du også er anti-royalist, for det er de fleste jo desværre ikke
Venligst
Rasmus
C.V. Jørgensen
•
|