Et stykke med søulv...
Kan man ikke se en "her er hele min samling" post fra dig Rasmus? Det lader til du efterhånden har ret mange fede ure :-)
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Ja se at få lavet en post nede i forummet med brugersamlinger.
Og husk det forum kun ses af registrerende medlemmer Icon_e_wink
Svar
Så lad gå Icon_e_biggrin1 Jeg skal snarest muligt nok få skudt et par billeder...
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Ralle Skrev:Så lad gå Icon_e_biggrin1 Jeg skal snarest muligt nok få skudt et par billeder...
Yay :-)

Gerne gruppefotos hvis muligt :-)
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
bcmb Skrev:
Ralle Skrev:Så lad gå Icon_e_biggrin1 Jeg skal snarest muligt nok få skudt et par billeder...

Jeg skal gøre, hvad jeg kan, men jeg synes generelt, at det er svært at tage gode "gruppebilleder" Icon_e_confused Icon_e_biggrin1
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Ralle Skrev:
bcmb Skrev:

Jeg skal gøre, hvad jeg kan, men jeg synes generelt, at det er svært at tage gode "gruppebilleder" Icon_e_confused Icon_e_biggrin1
Enig, det er ret svært.....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)