Stemplet
Efter vandretur 4 dage på Bornholm tog jeg et lille nap i bussen mellem Balka og Rønne. Armene over kors.....

Det gav et flot stempel på højre underarms bagside.

İmage

Mon ikke mange så nu ved hvilket ur der kom med på vandreturen på Bornholm.

Iøvrigt et herligt sted at vandre på stier langs kysterne. Meget varieret og bestemt ikke lige ud af landevejen ret tit. Skulle man få lyst til lidt extra kan det anbefales at følge å-løb ind i landet - også maget flot. Vi gik 125 km på 4 dage og fik set virkelig mane forskellige landskaber og især kyster selvfølgelig.

vh baun
Svar
Omega dykker ur.

Pas nu på du ikke knuser det med det tryk du udsæter det for Icon_e_biggrin1
Svar
Jeg har også lige tilbragt lidt tid med familien på Bornholm og vi fik også set vores del af kyststierne. Dog med et andet ur Icon_e_wink
Svar
Haha ploprof :-)
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Ja, der er vist ikke så meget at tage fejl af. Var det så eneste ur på turen og fungerede det fint? Nu tænker jeg på størrelse og vægt ifht. de ure som du ellers bærer og på en aktiv ferie med varmt vejr.
Svar
KimT Skrev:Ja, der er vist ikke så meget at tage fejl af. Var det så eneste ur på turen og fungerede det fint? Nu tænker jeg på størrelse og vægt ifht. de ure som du ellers bærer og på en aktiv ferie med varmt vejr.

Ja det var det eneste og det fungerede fint. Til korte ærmer og sommervejr incl regn er det et herligt ur. Når man taget størrelsen i betragtning er det ikke ubehageligt at bære og man vænner sig også til at uret er meget synligt.

Nu hviler det ud indtil næste vandretur. Jeg har en ide om at jeg skal vandre meget mere og at Ploprof skal være uret til det.

Vh baun
Svar
baun Skrev:Nu hviler det ud indtil næste vandretur. Jeg har en ide om at jeg skal vandre meget mere og at Ploprof skal være uret til det.

Vh baun

Man er rigtig ur-nørd når man vælger hobby ud fra hvilke ure man har i samlingen. Jeg har et par Daytonas i samlingen, så kunne være jeg skulle til at dyrke motorsport Icon_e_biggrin1

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
TimeToWatch.dk Skrev:
baun Skrev:Nu hviler det ud indtil næste vandretur. Jeg har en ide om at jeg skal vandre meget mere og at Ploprof skal være uret til det.

Vh baun

Man er rigtig ur-nørd når man vælger hobby ud fra hvilke ure man har i samlingen. Jeg har et par Daytonas i samlingen, så kunne være jeg skulle til at dyrke motorsport Icon_e_biggrin1

/Mads

Icon_diver så skulle jeg vel blive dykker med et Ploprof.... men jeg kan godt lide at knytte visse ure op mod visse aktiviteter/hobbies.

men det er da en god ide at tage Daytona på til næste motorsports event. jeg ville tage Heuer Carrera på, vil jeg tro.

vh baun
Svar
TimeToWatch.dk Skrev:Man er rigtig ur-nørd når man vælger hobby ud fra hvilke ure man har i samlingen. Jeg har et par Daytonas i samlingen, så kunne være jeg skulle til at dyrke motorsport Icon_e_biggrin1

/Mads
Hej Mads...
Du har vel også bilen til det.......... Icon_cool Icon_cool Icon_cool
Jeg kender en i Kolding der også gør lidt i det, i samme bil.... han er guldsmed.. kan være du kender ham????

/Lars
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)