Bronze når bronze er bedst...
Ralle Skrev:Det er med styrtblødende hjerte og tårerne trillende ned ad kinderne, at jeg poster dette sidste billede af uret på mit håndled Icon_e_sad Icon_e_sad Icon_e_sad Min far har netop købt uret tilbage, da jeg bliver nødt til at tage min huds allergiske reaktion alvorligt Icon_e_sad

Har du overvejet et ur, der er udført i bronze, men hvor dets 'caseback' består af andet materiale, f.eks. titanium?

Gerald Genta's Gefica er eksempelvis et godt bud, jf. [url]"http://www.chrono24.com/en/geraldgenta/gerald-genta-gefica-safari-biretro-bronze--titanium-465mm--id2484890.htm?man=geraldgenta&manufacturerIds=110&pageSize=120&picnum=0&resultview=list&showpage=1&tab=pics&urlSubpath=%2Fgeraldgenta%2Findex.htm" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.chrono24.com/en/geraldgenta/ ... Findex.htm[/url]
Svar
Faurschou Skrev:
Ralle Skrev:Det er med styrtblødende hjerte og tårerne trillende ned ad kinderne, at jeg poster dette sidste billede af uret på mit håndled Icon_e_sad Icon_e_sad Icon_e_sad Min far har netop købt uret tilbage, da jeg bliver nødt til at tage min huds allergiske reaktion alvorligt Icon_e_sad

Har du overvejet et ur, der er udført i bronze, men hvor dets 'caseback' består af andet materiale, f.eks. titanium?

Gerald Genta's Gefica er eksempelvis et godt bud, jf. [url]"http://www.chrono24.com/en/geraldgenta/gerald-genta-gefica-safari-biretro-bronze--titanium-465mm--id2484890.htm?man=geraldgenta&manufacturerIds=110&pageSize=120&picnum=0&resultview=list&showpage=1&tab=pics&urlSubpath=%2Fgeraldgenta%2Findex.htm" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.chrono24.com/en/geraldgenta/ ... Findex.htm[/url]

Tak for tippet, Faurschou, men det er desværre ikke nok, at bagkassen (og kronen) er lavet i fx titanium, for selvom min hud ikke er i direkte berøring med bronzen, slår jeg ud alligevel Icon_e_sad Med mindre der sker et "mirakel", må jeg desværre indse, at jeg er helt færdig med bronze-ure Icon_evil
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Claus Tukjær Skrev:Jeg har ikke set det nye [seawolf] endnu, men jeg er heller ikke overbevist om at jeg ville foretrække det....
Hvad er forskellene på den gamle og den nye model?
Svar
Sociologen Skrev:
Claus Tukjær Skrev:Jeg har ikke set det nye [seawolf] endnu, men jeg er heller ikke overbevist om at jeg ville foretrække det....
Hvad er forskellene på den gamle og den nye model?

1 Lavere kasse 2 Spinklere og lettere lænke med nyt design 3 Ny stencil-skrifttype på skiven og i lünetten 4 Større perle kl. 12 5 "SWISS MADE" i bunden af skiven 6 Stregerne kl. 6 og 9 og trekanten kl. 12 er ikke længere "indrammet" 7 Den røde firkant på sekundviseren er nu erstattet af en rød pilespids 8 "Automatic" står nu med rødt på skiven 9 Prisen er steget en lille bitte smule. 10 Udvalget af skivefarver omfatter nu kun "Volcano Black", "Tungsten Gray" og "Cobra Yellow". 11 Den nye lænke buer svagt og slutter dermed tættere til kassen end før, hvorfor der sandsynligvis vil være et større "gap", hvis man monterer en aftermarket-rem.

Teknisk er der vist ingen forskelle overhovedet...
Venligst
Rasmus

C.V. Jørgensen
Svar
Tak for det fyldestgørende svar. Andetsteds på nettet fandt jeg et forum, hvor man angav, at modellerne stort set var identiske.
Svar
Sociologen Skrev:Tak for det fyldestgørende svar. Andetsteds på nettet fandt jeg et forum, hvor man angav, at modellerne stort set var identiske.

Ingen årsag Icon_e_smile

At kassen er lavere og lænken er spinklere/lettere, er jeg også kun 99% sikker på, og det er meget, meget mærkeligt, at man ikke kan sende Breitling en mail...
Venligst
Rasmus

C.V. Jørgensen
Svar
@Ralle: når du nu kender så meget til den nye SeaWolf, så kender du måske også listeprisen i Danmark? ;)
Svar
Sociologen Skrev:@Ralle: når du nu kender så meget til den nye SeaWolf, så kender du måske også listeprisen i Danmark? ;)

Ja, 28.600 DKK på lænke og 25.250 DKK på gummirem med tang-type buckle Icon_e_smile
Venligst
Rasmus

C.V. Jørgensen
Svar
Ralle Skrev:
Sociologen Skrev:@Ralle: når du nu kender så meget til den nye SeaWolf, så kender du måske også listeprisen i Danmark? ;)

Ja, 28.600 DKK på lænke og 25.250 DKK på gummirem med tang-type buckle Icon_e_smile
Tak. Når det nu er Breitling, så burde det ikke være helt umuligt at få lidt rabat, nu hvis...
Svar
Så er denne søulv bestilt og på vej Icon_e_biggrin1 Ihhhhh hvor jeg glæder mig Icon_drunken Icon_drunken Icon_drunken

İmage
Venligst
Rasmus

C.V. Jørgensen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)